onregelmatige menstruatiecyclus

Discussion in 'Na de bevalling' started by fabsie, Apr 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fabsie

fabsie Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,289
    0
    0
    Dames,

Even een vraagje hoor, want ik zit maar te wachten op m'n menstruatie....

Ik ben inmiddels al weer 8 maand geleden bevallen en heb tot eind februari borstvoeding gegeven. Al die tijd ben ik niet ongesteld geweest, wat prima kan met borstvoeding... Maar zodra ik gestopt was met de borstvoeding werd ik binnen een week ongesteld. Dat is nu zo'n 6 weken geleden. Ik zit inmiddels dus al weer anderhalve week te 'wachten' op de volgende menstruatie, maar die komt maar niet.... (nee, niet zwanger... )

Voor mijn zwangerschap slikte ik de pil en was ik keurig om de 28 dagen ongesteld, ik weet niet of ik een regelmatige cyclus heb/had zonder, want ik was de 1e keer na het stoppen met de pil al zwanger.

Wie heeft er nog meer zo'n onregelmatige cyclus? Is het normaal dat het nu nog niet regelmatig is? Of is het erg als het zo lang duurt? Ik word zo gek van dat gewacht...

2. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

Dec 10, 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Volgens mij is het wel normaal. Ik ben toen ik voor het eerst weer ongesteld ben geworden gestopt met BV. Onze kleine meid was toen 6 maand en ik wilde toch bij die leeftijd stoppen. (Heb dus gebruik gemaakt van de produktiedip!;))
    Maar... ongeveer 2 weken erna verloor ik waar wat bloed en na 39 dagen na 1e ongi na bevalling werd ik weer gewoon ongesteld (deze week dus..:()
    Hoop dus dat de regelmatigheid zoals voor de bevalling binnenkort weer terugkomt. Dat gewacht is idd niet leuk. Ik maakte me ook al een btje zorgen dat ik weer zwanger was!!!!!
    Hoop dat het bij jou ook weer vlot op de rit is!

Groetjes,

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb een onregelmatige cyclus. was voor de zwangerschap al een hele tijd van de pil af (deden het met condoom). Nu is het eigenlijk net als voorheen een beetje. Ik ben sowieso een week later ongesteld als iemand die een 'normale' cyclus heeft.

maar je bent niet lang van de pil af geweest toch voor je zwanger werd? , daarna zwanger geweest dan moet je lichaam weer even de tijd hebben volgens mij.

Share This Page