Ik heb gisteren Jordans voor mijn zoon besteld in Amerika. Nu worden ze met UPS verzonden, iemand hier ervaring mee? Als het goed is worden ze vandaag verzonden, en zoon is zooo nieuwsgierig. Die kan haast niet wachten. Ben dan ook wel benieuwd hoe lang jullie op je pakje hebben moeten wachten. Als ik de site van UPS moet geloven zou het donderdag binnen kunnen zijn.
Het verschilt heel erg per keer. En dat ligt niet aan ups of aan het bedrijf, maar puur aan de douane. Soms laten ze je pakje gelijk doorgaan en soms blijft het twee (!) weken liggen...
Dat verschilt bij ons erg. Ligt ook aan de douane, soms maken ze onze pakketten open en soms niet. Erg irritant, want dan gaan mn klanten bellen waar de spullen blijven..
Ligt indd puur aan de douane, maar ook dat kan je op de site zien. Hou er rekening mee dat je invoerrechten en btw moet betalen aangezien het uit de US komt. Hoe UPS dat doet weet ik niet bij FedEx komt er gewoon een rekening achteraf.
Bij ups is het betalen aan de deur, en je kan ook een rekening krijgen maar dan moet je dat wel aangeven bij hen.
Ik bestel weleens bij Victoria's Secret en dat gaat ook via UPS. Echt bizar hoe snel het gaat! M'n bestelling wordt vanuit Kentucky naar Keulen bezorgd en dan naar Nederland. Het duurt in totaal maar 3 dagen. M'n geboortekaartjes binnen Nederland met PostNL hebben er zelfs 5 dagen over gedaan. PS. Hou er wel rekening mee dat je de pakketbezorger van UPS invoerrechten en btw en zo moet betalen voordat ie het pakketje geeft
Ik heb bij ups ook wel eens een rekening achteraf gekregen om invoerrechten te betalen! maar het kan heel snel gaan!
Heb het al gevonden zou alleen omzetbelasting van 21% hoeven te betalen volgens de site vd belastinfdienst.
Ik heb zo'n 250 moeten afrekenen aan de deur. Weet alleen niet meer hoe wat het bedrag van m'n aankoop was. Het was niet bizar duur of zo