meiden ik moet vandaag ongesteld worden en zovoel ik me ook bah! alleen is er nog niet en dus een test gedaan en natuurlijk negatief. is niet de eerste test van deze maand want ben zooooooo ongeduldig. zit misschien ook teveel hier. dan lees ik weer dat sommige 6 dgn voor hun nod testte en al resultaat zagen andere weer niet. officieel zou ik morgen pas kunnen testen maar dan zou er vandaag toch ook al een streep te zien moeten zijn? en waarom was ik vanmorgen niet gewoon ongesteld zoals altijd wanneer ik opsta ben nog nooit zo vaak naar de wc geweest als vandaag en niet om te plassen maar m te kijken of er wat op mn maandverband zit. een heel lichtbruin veegje [-( word gek vanmezelf wat een vreselijke dag vandaag hij kruipt voorbij. wat denken jullie zalde gewoon komen of ben ik stiekum toch zwanger maar nog niet te testen sorry voor mn gezeur xxx
Hihi hier nog zo 1 hoor Ik ben ook heel ongeduldig, heb vorige week voor t laatst getest en ga nu morgen weer testen! Tja tis moeilijk om te zeggen of je ongi word of zwanger bent.... Je moet toch echt ff afwachten nog haha Beter een paar dagen na je NOD testen meid! Hou je me op de hoogte? Liefs Maaike
Ben je al lang met de pil gestopt, Beebee? Want het kan natuurlijk zo zijn dat het nu allemaal wat langer duurt voordat je cylcus weer op gang komt door ontpillen. En dan toch maar even afwachten en over een paar daagjes weer een testje wagen. 't Kan zijn dat (als je zwanger bent) je nog weinig HCG aanmaakt. En de ene test is ook gevoeliger dan de andere. Succes! Groetjes Sharon
hier nog eentje te wachten op ongi.. gisteren NOD als cyclus weer 24 dagen zou zijn. dus niet.. dus wachten of ie 25 dagen is, als niet dan wachten of ie 26 is, als nie dan wachten of ie 27 dagen is.. als nie dan wachten of ie 28 dagen is.. als nie.. dan weet ik geen raad meer. dan stort ik in denk ik. dan gooi ik wss een test tegen aan terwijl ik eigenlijk 3 dagen na NOD wil testen.. maar balen is ik wil niet testen als ik moet werken en ik werk alle dagen volgende week behalve woensdag. hoe hou ik mijn geduld dan in?
dit is mn 2e ronde zeg maar. ik ben in mei gestopt met de pil en de laatste 2 keer was mn cyclus zo dat ik op de 27e dag ongesteld werd. de 1e keer was ik nml al na 14 dgn ongesteld dus ga er eigenlijk van nuit dat mn cyclus nu wel regelmatig is na 2 keer?! pfffff geklooi nog steeds niet maar t weeige ongi gevoel is er wel. nooit ged8 dat ik zo met bezig zou zijn want ik had altijd tijd zat. sinds ik gestopt ben met de pil na 16 jaar gieren de hormonendoor mn lijf lijkt wel of iedereen om me heen opeens zwager wordt. nou als ik morgen nog niet ongi ben gooi ik er toch weer een test tegenaan benik bang thanks voor jullie reacties
wat ik heb gehoord is dat clear blue veel HCG nodig heeft.. kruidvat testen zijn op NOD ook weleens goed te gebruiken.. die van 2 voor 5 euro.. ik weet het zelf niet want heb in al mijn rondes geen kans gehad te testen. maar misschien wel even wachten dan.. geduld is een schone zaak.. snap dat je ongeduldig ben.. ik ook maar we moeten ons niet gek maken.. als je zwanger bent zie het vanzelf wel een keertje 2 streepjes of het woordje zwanger op de scherm.
thanks pixie moeten ons id niet gek maken. heb zo een familie feestje dus afleiding, heb ik tenminste niet zoveel tijd voor mn nieuwe hobby van vandaag. ONDERBROEK STAREN vreselijk toch! kuzzzzzzzz
Ja, dat idee heb ik ook! Iedereen wordt maar zwanger hahaha Komt omdat je daar nu zo mee bezig bent en het zelf ook zo graag wilt, dan valt dat gewoon meer op. Veel succes met testen morgen! En mocht je niet zwanger zijn en geen positieve test in handen krijgen, kun je altijd nog de HA vragen om een bloedtest voor de zekerheid! Hopelijk snel zekerheid voor jou!
Bijna zondag, dan mag ik weer testen, vind t spannend maar hoop er niet teveel op! Ben zo benieuwd Liefs Maaike
Spannend Pixie! Ik zou de langste cyclus aanhouden, en als er dan nog geen zijn: TESTEN! Sterkte met wachten meid!
suc6 maaike zal voor je duimen, op naar de zondag. ga me vlug douchen en ben weg. tot morgen hopelijk nog steeds zonder
Ik ben begin juni gestopt met de pil, maar nogal problemen met m'n cyclus. M'n eerste ronde duurde 88 dagen (na Primolut), hopelijk gaat het nu beter! Was in ieder geval blij dat ik weer vanaf '0' kon beginnen, dus met frisse moed de 2e ronde ingegaan! En jij?
dit is pas mijn eerste ronde hoor maar vind t allemaal ontzettend spannend! Hoop voor je dat je cyclus weer goed op gang komt en dat je snel zwanger mag raken Liefs xxx
hey spannend seg wij lopen ongeveer gelijk, mijn eerste cyclus duurde 99 dagen en nu wacht ik ook vol spanning af hoelang de tweede ronde zal duren, zit nu dag 15 dus moet nog even geduldig zijn.... altijd maar wachten en Beebee; originele hobby heb jij