zo ongeduldig !

Discussion in 'Zwanger worden' started by beebee, Sep 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Spannend Jesje! Ik hoop voor je dat 'ie positief is!
    In welke ronde zit jij?

Succes!

2. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    Hey Sharon,
    Hier vanmorgen eindelijk een duidelijke verhoging van mijn temp (gisteren al een beetje), nu zien of het morgen ook hoog is en dan heb ik waarsch een ei gehad DROOM DROOM
    Had vanmorgen ook wat last van misselijkheid, post-ei laten we hopen,
    allé ga gauw slapen dan weet ik snel mijn temp van morgenvroeg, zo spannend allemaal
    En HEY jesje, spannend ik weet het maar ik zou toch nog wachten tot dinsdag ofzo, ik hoop natuurlijk voor jou dat het zondag al positief is maar naart schijnt zijn die testen toch niet helemaal te vertrouwen... (zo vroeg voor je NOD)

SWEET DREAMS girls,
    Vanwege een belgische Calani ;)

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    3,243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey sharon

je vroeg in welke ronde ik zit, maar om heel eerlijk te zijn was ik niet bezig om zwanger te raken. ik was namelijk erg dom en vergeten om aan een nieuwe strip te beginnen na mijn stopweek en ben hem dus een week lang vergeten! :oops:
    maar als het zo is is het van harte welkom hoor! ik wil echt al een jaar aan kinderen beginnen, maar mn vriend nog niet echt :cry:
    maar als het zo is dan is het dus heel erg welkom!

4. Meduusje

Meduusje Actief lid

Sep 24, 2008
    230
    0
    0
    advisor
    ik heb ook vijf dagen voor nod positief getest over twee dagen is mijn nod ik maak me nog zorgen en ben pas gerustgesteld als ik een paar dagen over tijd ben dus testen voor nod is niet aan te raden het maakt je ipv zekerder onzekerder omdat bij heel veel vrouwen het ongemerkt nog fout gaat voor nod bij elk pijntje dat ik nu voel en geloof me pijn doet het ik heb krampen in mijn buik rug en bovenbenen word ik bang bij mijn dochter wist ik pas in de zevende week dat ik zwanger was en dan is de meest kritische periode eigenlijk al voorbij he

5. beebee

beebee Actief lid

Jul 6, 2008
    119
    0
    0
    he meduusje

daar heb k eigenlijk nog niet over nagedacht. ik ben zo ongeduldig een paar dgn voor mn nod en heb al wat testjes versleten. je wilt een positief zien op de test, maarja wat als het id ook zo is.

mmmm weer n dillema erbij

6. nancyrouwet

Sep 25, 2008
    11
    0
    0
    hoi hoi
    ik ben zo ongeduldig
    ben vandaag 5 dagen overtijd en wil al meteen tetsen gaan doen maar wil eigelijk ook eerst wachten tot volgende week
    ben pas vorige maand gestopt met de pil dus
    xxx

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Dan kan het ook zijn dat je een langere cyclus hebt.. maar testje doen kan geen kwaad.

8. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    Hey meiden
    Nancy, ik zou in jouw plaats wel al een testje doen, en beginnen tempen als het negatief is, mijn eerste ronde duurde 99 dagen ... en zonder tempen zou ik heel veel testjes verspild hebben..

EN IK LIJK EEN EI GEHAD TE HEBBEN
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    DUS sharon we testen samen volgend weekend :) :) :) ik ga zondag testen... dan zit ik op dag 12 na mijn ei (cyclusdag 37, mijn luteale fase duurde vorige ronde maar 12 dagen)

9. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Super Calani! Nu nog even geduld hebben tot volgende week....wordt moeilijk..... :)

Ik zat vandaag zelf te twijfelen om morgenochtend te testen (heb nog testen van Sensitest in huis), maar weet het niet zeker....
    Ben bang dat het weer zo gaat als vorige keren, maar ben ook wel erg nieuwsgierig.

Maar nu ik lees dat jij volgende week gaat testen, dan denk ik dat ik ook nog een weekje wacht! Spannend!

Groetjes Sharon

10. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Een onverwacht cadeautje dus (als het raak is) :D
    Hoe denkt je vriend er nu over dan? Kan hij een beetje aan het idee wennen dat je misschien wel zwanger bent?

Morgen dus testen? Even laten weten wat de uitslag is hé? Succes!

Groetjes Sharon

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Je banner zegt 9 dagen overtijd?

Hoe dan ook, erg spannend! Veel succes als je gaat testen!

12. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    Hihi, heb ook al heel even overwogen om dit weekend al te testen, het is omdat ik zo een gek gevoel heb in mijn maag, 's morgens echt wat misselijk tot ik iets eet, en dan zo nu en dan overdag ook... maar ik vertrouw meer op de temp-curve... en wil inderdaad die afwezige streep niet al te vaak zien...
    Allessinds moet je het ook laten weten hé als je sneller test, en het resultaat...
    grts
    calani

13. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Ja, dat laat ik natuurlijk weten! Ik ben er nog niet helemaal uit, maar denk dat ik toch nog maar even wacht....voor de zekerheid!
    Stel dat ik morgen negatief test, dan is m'n zondag toch een beetje verpest.

Vorige week echt wel last gehad van krampjes en steekjes, maar ja, kan van alles betekenen :( En ik durf ook bijna niet te hopen dat het goed nieuws is, kan ik me ook niet voorstellen eigenlijk....
    Het vrouwelijk lichaam is soms zó ingewikkeld!

Succes met wachten Calani! Ik wacht nog even gezellig met je mee!

Groetjes Sharon

14. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik hoopte wel een positest te zien want al mocht het mis gaan weet ik iig wel dat we samen vruchtbaar zijn en een kindje kunnen gaan maken.

15. boedha1981

Jan 8, 2008
    98
    0
    0
    Ik heb gehoord dat de eisprong na 14 dagen is. Maar is dit altijd?

16. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Nee, is volgens mij niet altijd. Sommige meiden hebben een lange cyclus dus dan komt je ei volgens mij ook later. En sommigen temperaturen om erachter te komen wanneer de eisprong is.

17. boedha1981

Jan 8, 2008
    98
    0
    0
    ja dat dacht ik ook. En tempen tja misschien toch maar aangeloven.

18. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    Helemaal akkoord over dat vrouwelijk lichaam....
    En gezellig, dat je nog even mee wacht!
    Ik vind dat we een mooie beloning verdienen met ons olifantengeduld ;)

En eslove, een eisprong kan heel laat zijn, in mijn 1e ronde heb ik pas een ei gehad op dag 85!

19. boedha1981

Jan 8, 2008
    98
    0
    0
    Daarom vond ik het ook zo raar dat je op internet kan invullen wanneer je eisprong komt. Maar idd bij iedereen is het anders.

20. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    het ong een schatting
    dan weet je ong waneer hij zou kunnen komen

Share This Page