zo ongeduldig !

Discussion in 'Zwanger worden' started by beebee, Sep 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Ja, dat vind ik ook! Wordt een spannend weekje....wel of niet ongi....en zo niet: Testen! En dan zullen we het weten.... heb nu echt nog geen idee :(

2. beebee

beebee Actief lid

Jul 6, 2008
    119
    0
    0
    sharon wanneer ga je dan testen?

grt BeeBee

3. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Ik ben van plan om zondag te testen, als de :evil: nog niet zijn geweest.
    Maar omdat ik de vorige keer niet ongesteld was en níet zwanger, ben ik een beetje bang dat ik weer zo'n lange cyclus tegemoet ga.

4. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    Hey Sharon, ik heb dus diezelfde angst, niet leuk hé
    vooral mijn temp-curve schommelt verschrikkelijk waardoor ik nu zelf begin te twijfelen of er wel een ei geweest is...
    Maar goed, op naar zondag, met goede moed!

5. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Zo is het Calani! We zien zondag wel, we natuurlijk hopen op positief nieuws. Ik probeer er niet te veel over na te denken (moeilijk, moeilijk :| ).
    Hopelijk wordt het een druk weekje, dan heb ik ook niet zoveel tijd om erover te piekeren!

Groeties

6. beebee

beebee Actief lid

Jul 6, 2008
    119
    0
    0

oke ik snap t. en weer een week wachten ja, pffffffff. merk als ik veel op deze site kom dat ik er meer mee bezig ben dan dat ik zou willen.soms lukt t me een tijdje niet te kijken hier, maar dgn zoals deze met dit bagger weer en niets te doen... ja..... dan weet je t wel :rolleyes:

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Ja, da's bij mij ook zo hoor :)
    Je raakt er toch een beetje aan verslaafd hé?

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden! Ik ben ook zo een stuk ongeduld hoor hahaha. Ik ben vandaag even de stad in geweest en heb gelijk maar 2 testen gehaald 2 voor 5 euro bij trekpleister heb nu dus 4 testen in huis.
    Ik wil eigenlijk morgen testje wagen maar ben bang dat ie nega is....Maar ik lees ook veel verhalen dat er meiden zijn die voor nod al posi getest hebben.Ik heb harde borsten opgezette tepelhoven en steekjes in mijn buik. Zelfs mijn vriend zei dat mn borsten harder waren....
    Dus ik ben nog erg in dubio....

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    hallo allemaal, wil graag met jullie meekletsen.

@beebee ik heb even je berichtjes gelezen maar volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden. beide 31, 16 jaar pil gebruikt, in voorjaar gestopt en nod op circa 17 okt. en ook nog eens allebei voor ons eerste wonder !

10. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Hoi Aaliyah en Djaar, veel succes met zwanger worden!

Dus morgen misschien testen Aaliyah? Spannend hoor!
    Ikzelf zou niet voor NOD testen, maar is voor iedereen anders. Er zijn meiden bij die idd positief testen. Maar omdat ik zelf niet precies weet hoe m'n cyclus verloopt, test ik pas laat.

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Hoi Aaliyah en Djaar, veel succes met zwanger worden!

Dus morgen misschien testen Aaliyah? Spannend hoor!
    Ikzelf zou niet voor NOD testen, maar is voor iedereen anders. Er zijn meiden bij die idd positief testen. Maar omdat ik zelf niet precies weet hoe m'n cyclus verloopt, test ik pas laat.

12. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik probeer ook te wachten tot na mijn NOD omdat ik niet de negatieve uitslag wil zien als het niet nodig is.

(Ik hoop dat iedereen begrijpt wat ik bedoel! Het leest misschien raar maar het is niet raar bedoeld haha.)

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    @sharon78

bedankt. Ik heb geen enkel idee wanneer ik wil gaan testen. Ik ga proberen om te wachten tot 17 okt. maar hou mijn temperatuur strak in te gaten (hopen op het herkennen van een innestelingsdip?!) Als ik andere dingen ga merken,behalve dan het voelen van vanalles en nog wat (wishfull thinking) dan zou ik onder de druk kunnen bezwijken hihi

14. beebee

beebee Actief lid

Jul 6, 2008
    119
    0
    0

leuk samen in spanning zitten. net weer ergens op visite geweest waar ik volop tussen de kids zat. betrap me er op dat ik kijk hoe andere moeders het doen en erover nadenk. nou djaar dat had ik een half jaar geleden echt niet hoor. maar sinds ik met de pil gestopt ben...... het "klussen"is ineens ook veel aangenamer :oops: Raar toch he

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    @beebee
    een jaar geleden ging bij mij voorzichtig een knop om. Ken mijn vriend nu 3 jaar en wonen bijna 1,5 jaar samen (hij is 34). Hij wilde duidelijk kinderen en ik wist alleen dat ALS ik ze wilde het er twee moeten zijn en het liefst voor mijn 35ste. Nu heb je niets te willen natuurlijk maar dromen mag.
    Ineens betrapte ik me erop dat ik in kinderwagens kijk, alle zwangeren in de straat op afstand eruit haal en babykleding in winkels en reclamefolders leuker vindt dan spullen voor mezelf.
    Als dat geen signaal is !

Vriend is er nog niet helemaal klaar voor (ivm werk etc maar wil ze wel graag ?!?) Ben dus gestopt met pil om er klaar voor te zijn als hij het licht op groen zet.
    En ja hoor in september was hij zover en begon het condoom te 'vergeten'.
    Op mijn werk zijn inmiddels 2 collega's in hun 7e maand en paraderen vrolijk met hun buikjes rond. Wat was ik emo toen ze het nieuws vertelden (schrok er zelf van).

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Sharon78 ja dank je wel!
    Ik weet het nog niet zeker of ik morgen ga testen. Hihi ben er nog niet helemaal uit eigenlijk.
    Ik zie het morgen ochtend wel of die drang dan nog zo groot is. Ik heb ook avonddienst dus het maakt het wel weer aantrekkelijker om te testen.
    Jullie horen het morgen wel! Ik heb iig een hele regelmatige cyclus dus dat scheelt denk ik wel.
    Maar ik snap mensen wel die niet eerder willen testen dan na nod, het kan altijd fout gaan natuurlijk.
    Ieder zijn eigen keuze en mening toch :D ! Ik snap het van beide kanten.

17. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    EN Aaliyah86 heb je getest?

@Sharon, zondag komt dichter! Twijfel intussen nog steeds of ik wel een ei heb gehad...
    De misselijkheid lijkt beter, dacht dit weekend even dat ik meer moest plassen dan anders... haha
    vandaag pijn aan tepel gehad
    alles is goed om van te hopen, maar allé nog steeds zou ik ook heel blij zijn met ongi ...
    Ben moe, slaapwel meiden!
    Calani

18. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

Sep 22, 2008
    103
    0
    0
    Ja vreselijk is dat he'' wachten!

Maar misschien wel even het beste wat je kunt doen. Gewoon morgen die test halen en dan gewoon doen!

Succes

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden

Calani nou ik heb getest maar was negatief...Terwijl ik al 2 nachten achter elkaar heb gedroomd dat ik een posi test in mn handen had...:(
    Maar ik test woensdag denk ik weer. Ik had vanaaf tijdens werk toch vreselijke pijn aan mijn borsten! Ze zijn ook helemaal opgezet en hard echt niet leuk meer kon wel janken..Nu nog trouwens.
    En het werk was ook klote dus mijn avond kon niet meer stuk..Morgen heb ik vooruitzicht dat het beter is op mn werk dus dat scheelt weer. Ik heb ook de hele tijd dat ik mn buik onbewust aanspan heel irritant herkent iemand deze dingen?

20. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

Sep 22, 2008
    103
    0
    0
    Hey,

Nou ik had vandaag precies hetzelfde! Ik kan ook pas over 5 dagen testen en ik kon mezelf vandaag niet meer bedwingen.. en heb dus een test gedaan!

Negatief alleen! helaas,, maar ik test pas weer vrijdag de dag van mijn ongesteldheid. Ik heb momenteel wel last van afscheiding jij ook?
    Oja en vreetbuitjes

Share This Page