Hallo meiden! Ik ben wel blij dat de rest het streepje ook ziet, want ja soms twijfel je toch. Bedankt nogmaals voor de felicitaties. Maar idd Sharon heeft gelijk, Calani meid nog ff geduld. Ik had ook niet gelijk allerlei sypmtomen. En nu nog niet trouwens hoor, echt alleen mn borsten zijn harder geworden en wat groter, maar verder heb ik nergens last van. Ook geen ongipijnen ofzo. Omdat ik ook op andere forums las over innestelingsbloedingen enzo twijfelde ik, omdat ik dat niet had gehad. Maar er moet op het moment van innestelen nét een adertje geraakt worden, dan bloed je. En de kans dat dat gebeurt is niet zo groot denk ik. Maar ik denk dat de helft van de meiden dit alleen zegt en dat het meestal niet zo is. Dit is niet lullig bedoelt, maar miss om hoop te krijgen ofzo. Ik heb ook nog geen last van veel wit vloeien dus het is per persoon écht verschillend. Nou ik hoop iig wel dat jij en de andere meiden gewoon ook een posi test in handen hebben. Ik raad die sensitest en madcare trouwens wel af. Mijn ha heeft mij ook verteld dat je beter de gewone huismerken kan nemen, dan kan je miss 1 of 2 dagen voor je nod posi testen maar ben je wel meer zeker van dat het kopt. Ik heb er nu ook een veel beter gevoel bij dan toen ik vorige maand met sensitest had getest. Liefssss
En Sharon! Heb jij je kunnen inhouden? Ik heb heel flink mijn ochtendplasje in de toilet laten verdwijnen, heb wel flink getwijfeld maar toch... Morgen is zo dichtbij! Kus Calani
De zijn gekomen! Had natuurlijk nog veel beter nieuws willen vertellen, maar ben hier wel heel blij mee hoor! Een cyclus van 36 dagen, dus dat gaat de goede kant op. 52 Dagen korter dus dan de vorige. Pfff, wel een opluchting hoor. Was wel bang voor weer zo'n lange cyclus. Heb ook getwijfeld om al iets eerder te testen, maar hoefde al niet meer. Dus helaas niet samen testen Calani! Maar ik hoop op heel goed nieuws voor jou [-o< Hoeveelste cyclusdag is dit nu voor jou? Succes! Groetjes Sharon
waw sharon! de duiveltjes, goed hé zo een mooie cyclus van 36 dagen, ben toch wel een beetje jaloers, tenzij ik ook één van deze dagen ongi/... ben Ik hoop het zo Ben toch ook héél blij voor jou! Geniaal gewoon! Calani Op naar morgen...
Ja, ben ook wel blij hoor! Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt! Morgen wordt het erg spannend! Ga morgenochtend meteen hier even kijken, ik duim voor je! En mocht de test negatief zijn, dan niet te lang meer wachten hé? Is het niet zo in België dat je rechtstreeks een afspraak kunt maken met een gyneacoloog? Volgens mij heb ik dat in een ander topic gelezen. Veel succes Calani! Nog één nachtje slapen....
negatief... En ja we kunnen rechtstreeks een afspraak maken maar vind je niet dat ik dan te snel ga? Zal nog even wachten, wachten wachten wachten ZO BAH
Jammer Calani! Echt balen hoor Maar als ik jou was zou ik niet te lang wachten. Toen ik naar de huisarts ging zat ik op cyclusdag 75, dus ik vind dat jij al heel veel geduld heb gehad de 1e ronde! Misschien moet je nu met jezelf afspreken tot welke dag je gaat wachten en als je dan nog niet ongesteld bent geworden, wel de dokter gaat bellen. Bellen kan natuurlijk altijd! En anders duurt het allemaal wel erg lang hé? In ieder geval veel sterkte! Liefs Sharon
hey Ja inderdaad, als ik op dag 60 nog niet ongi ben, ga ik bij de dokter... Ik hoop dat het niet nodig zal zijn.... tot...
als ik dit lees blijf ik hoop houden want moet nog 3 dgn wachten maar heb nergens last van. iedere ochtend twijfel ik of ikmn plas ga doortrekken of toch opvangen. mn tshirt omhoog voor de spiegel, nee geen aders op mn borsten te zien. nee, ben niet misselijk. enige waar ik last van heb is dat ik nogal wat vergeet maar dat komt denk ik omdat ik hier teveel mee bezig ben blijf weg blijf weg
@calani; hoe gaat het met je heb je al iets ondernomen ? @beebee; ja hier zijn we dus weer. de spanning is om gek van te worden. Kijk maar eens naar mijn kaartje
he djaar snap dat je hopeloos wordt van je kaartje hier wat gevoel, er is niets maar zo begon t vorige keer ook dr zit niks anders op als wachten
Beebee je hoeft ook geen aders over je borsten te hebben hoor!Heb ik ook niet en ben toch echt zwanger. Ik heb alleen hele harde borsten en erg pijnlijk maar verder niet hoor. En ik had lichtelijk ongi gevoel maar ik heb nu ook helemaal niet het idee dat ik zwanger ben. Suc6 meid ik duim voor je!
thanks aaliyah we wachten misschien dat ik er morgenvroeg een testje tegenaan gooi of ik spoel mn ochtend plas snel door en w8 netjes tot donderdag of vrijdag.
Ik moet vandaag ongesteld worden! Ben het nog niet had gister erg veel menstruatie pijn en vandaag echt heel licht af en toe komt het eens een keertje langs waaien en is het ook zo weer weg. Ik gooi er morgenochtend denk ik maar een test tegen aan als ik nog niet ongesteld ben, en dan maar hopen op een positieve uitslag! groetjes!
Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt, Calani. Maar ik zou niet al te lang wachten, omdat de eerste cyclus ook al zo lang duurde... Groetjes Sharon