ik heb vanochtend getest met de matcare, negatief. het voelt alsof ik ongesteld ga worden maar hoop zo van niet. baal dat ik mezelf niet heb kunnen inhouden nu voel ik de de hele dag weer zielig, ben vrij dus veeel te veel tijd om te piekeren. bah
O beebee, het is ook zo moeilijk om niet in de verleiding te komen. Ik heb nog 1 test in huis van predictor maar die wil ik bewaren voor zaterdag of zondag. Ik ben wel super aan het twijfelen of ik niet nog eens bij de kruidvat 2 voor 5,= ga halen om morgenvroeg toch eens te testen. Zaker als je een vrije dag hebt is het moeilijk om positief te blijven. Ik heb de hele week de middag vrij en heb bewust alles volgepland met afspraken (wandelen, bakkie doen, ff winkelen, etc). Echter ben ik nu aan het werk en verveel me hier wel een beetje, zo in de vakantie is het bijzonder saai hier dus tijd genoeg om het forum lekker te bezoeken.
Ik heb vanochtend ook getest hartstikke negatief, negatiever kon ie niet volgens mij Ben nog steeds niet ongesteld en heb sinds gister last van me rug gekregen geen menstruatiepijn maar gewoon last van mn rug. Kan er ook nog wel bij, maja dat kan natuurlijk van alles zijn
balen hoor laan, dat is me nog niet overkomen dat ik overtijd ben en negatief test maar ook dat moet zoooooooo klote zijn
Ik zit nog in de klus periode Maar [-o< voor jullie des te meer dat hij 2 strepen geeft. Helaas beebee maar het kan nog geef de moed niet op. Ook leef ik natuurlijk met jou mee laan. Kom op meide het kan nog alle kanten op
@ Djaar Is het voor jou ook het 1e kindje waar jullie voor gaan? Denk je nu ook niet verdorie was ik maar een jaar eerder begonnen ? Maar ik had die kriebels toen echt nog niet! Ben bang dat we te lang gewacht hebben misschien. Mn mannetje wordt 38 over een maand en ik ben 31,5. Vreselijk heb echt teveel tijd om te piekeren vandaag
Meiden, balen dat jullie negatief hebben getest! Maar ik zag dat sommigen NOD nog niet hebben gehad, dus misschien kan het nog...... Groetjes Sharon
Hallo beebee. Ja het is ook ons eerste kindje. Mijn vriend wordt in maart 35 en ik ben van augustus 31. Ik geloof niet dat we te lang gewacht hebben. Ik geloof eerder dat ik er pas nu klaar voor ben. Ik ken mijn vriend nu ook 3,5 jaar. Vorig jaar april zijn we gaan samenwonen en vanaf begin dit jaar zijn mijn kriebels pas begonnen maar zijn nu wel super hevig. Vandaag is mijn temp gedaald en heb ik echt het gevoel dat ik ongi ga worden Ik voel me echt teleurgesteld. Hoe gaat het met jou?
Gadverdamme, wordt ik vannacht wakker van zulke pijn in mijn borsten niet normaal meer zeg Lijkt wel of iemand ze als stootkussen heeft gebruikt zo beurs helemaal, wat is dit nu dan weer? Heb er nu nog last van en kan haast mijn BH niet meer aan zo pijnlijk, ze zijn ook voller geworden dat kan ik aan mijn BH merken en de blauwe aders worden ook steeds meer en meer zichtbaar, wat is dit toch verwarrend zeg Pfffffffffff.
vanochtend bezoek we gaan voor ronde 4 het positieve eraan is wel dat mn cyclus tot 3 x toe precies 27 dgn is geweest liefs
@beebee; dat is op z'n zachtst gezegt K.. Hopelijk gaat het de volgende ronde wel lukken. Wat in elk geval positief is is dat je cyclus wel heel stabiel lijkt te zijn. Ik zit op 60-33- en nu 36 dgn ?!
ja dat is inderdaad waar djaar en vind dat ik ook niet mag klagen alsik bij sommige van jullie kijk. het is me allemaal wat, zo raar alsof alles vanaf vandaag weer opnieuw begint. is eigenlijk ook zo he hoop en duim voor jou dat de wegblijft, suc6 liefs
Lijkt me ook zo #$^&@ als je cyclus zo veel verschild ik duim voor je dat het roze word voor je deze ronde laat de maar lekker wegblijven. kus,knippy
@beebee en knippy; bedankt voor jullie reactie. Ik probeer nog steeds moed te houden. Soms zou je willen dat de kwamen. Dan weet ik tenm,inste dat er een soort van cyclus is nu. Maar ik blijf maar hopen dat ze weg blijven tot zaterdag om te testen. Het zou zo welkom zijn
Hallo Meiden Ik ben idd heel erg blij achteraf dat ik zo snel heen ben gegaan want wat ik gezien heb daar ben ik echt héél flink van geschrokken. Ik heb een cyste op mijn linker eierstok zo groot als een ei, 4 bij 3 centimeter Aangezien deze hormonen uitscheidt werd ik niet ongi en kreeg ik idd zwangerschapssymptomen, ook is hij zo groot dat hij op mijn baarmoeder drukt, vandaar de vage krampen en vaak plassen. Sorrie maar ben er echt even goed kapot van, mijn man is net thuisgekomen van zijn werk om me op te vangen, dit is wel het laatste wat ik had verwacht maar ben wel blij dat ik nu meer duidelijkheid heb gekregen. Ik heb nu medicijnen gekregen voor 10 dagen namelijk Primolut N tabletten 5mg, die wekt tevens een fikse bloeding op waar ik volgens de gynaecoloog niet van moest schrikken zou héél heftig worden. Ik met over 3 weken, namelijk op 6 november weer terugkomen voor een echo om te kijken of het geholpen heeft, zo niet dan wordt ik direct de volgende dag geopereerd en halen ze op die manier de cyste weg maar dit was niet geheel zonder risico. Hij zit namelijk zo stijf om mijn eileider heen dat er een kan bestaat dat ik die in zijn geheel kan verliezen. Hij kon niet goed zien hoe het met mijn andere eileider was gesteld daar deze cyste alle ruimte innam op de echo maar het leek goed op het eerste gezicht. Pffff meiden, dit was wel het laatste wat ik had verwacht en ben nu ook erg bang dat onze kinderdroom in duigen zal vallen, echt deze hele week gaat er vanalles mis, kan het nog erger?