zo ongeduldig !

Discussion in 'Zwanger worden' started by beebee, Sep 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

mystic sun, jee das schrikken.
    Ik kan je helaas ook alleen maar succes en sterkte wensen.

Leef met je mee.kus

2. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Dank je meiden voor al jullie begrip, het zit ons idd niet mee.
    Ik ga dit topic nu verlaten en wens voor iedereen die zwanger is: een voorspoedige zwangerschap en voor de meiden die wachten: kop op en voor de ongi meiden: er is de volgende ronde weer een kans.
    Ik zal af en toe wel op dit forum te vinden zijn, maar eerst even afwachten hoe dit alles uit gaat pakken nu.

groetjes iedereen

3. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    @Mystic Sun: Heel veel sterkte toegewenst!
    Ik las dat je niet meer zo actief zult zien maar misschien dat je af en toe even komt lezen. Vandaar nog even m'n berichtje!
    Ik wilde nog even zeggen dat ik ook Primolut geslikt heb, maar mijn menstruatie was helemaal niet heftig. Ligt eraan hoeveel baarmoederslijmvlies je opbouwt, bij mij was dat schijnbaar niet zo veel.
    Ik hoop het allemaal goed komt, en wens je heel veel sterkte en succes toe!

@Calani: hoe gaat het met jou? Al enige verandering?

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    Hallo allemaal,

helaas ook hier :evil: :evil: in aantocht. Vanmorgen de eerste signalen (flink roze bij afvegen en een lage temp.) gehad dus de tas maar weer gevuld met matrassen :x :oops: en op naar het werk.

Hopelijk gaat het met jullie allemaal wat beter (voor zover mogelijk).

Dus ik ga nu maar weer op jacht naar het ei (hopelijk eerder dan dag 24 :) )

5. beebee

beebee Actief lid

Jul 6, 2008
    119
    0
    0

tas met matrassen :) :)
    heerlijk lach niet veel deze dgn :evil: :evil: maar kom nu niet meer bij.
    mn humeur is bar en boos ben teleurgesteld en kan me dr fff niet overheen zetten. sorry voor de dames die al veeeeeel langer bezig zijn.

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    @beebee;

Fijn je nog een lach te hebben bezorgd!

Ach die matrassen, een kennisje van mijn moeder was eens daar en vroeg om een matrasje. Wij snapte er helemaal niets van (vrouw is al circa 40 maar wegens ziekte verstandelijk 14 of zo). Toen ze het uit ging leggen bleek dat ze iets zocht voor in haar onderbroek want het was weer de tijd van de maand.

Je kunt je onze reactie wel voorstellen........ dus nu noemen wij ze ook maar matrassen (kan me nog herinneren dat ze in mijn begin periode ook echt zo waren ;)) Lang leve de always .............

7. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    @Sharon: dag 45 en nog steeds geen ei te zien...
    morgen controle bloedafname (via huisarts) en als ik de resultaten heb ga ik een afspraak maken bij de gyn....
    balen balen balen
    Aan alle meiden met ongi, proficiat, zou ook graag ongi worden... :'(

8. beebee

beebee Actief lid

Jul 6, 2008
    119
    0
    0

klote voor je calani. suc6 bij de ha vandaag

liefs

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    Ook ik wens je veel succes. Ben heel benieuwd naar de uitslag.

10. nancyrouwet

Sep 25, 2008
    11
    0
    0
    ben bijna nu 4 weken overtijd moet vrijdag weer naar de dokter bloed laten prikken
    zo niet leuk allemaal mensen die ik ken zijn zwanger :(
    heb al zoveel testen gedaan en allemaal negatief van de ene kant hoop ik dat ik snel ongesteld wordt want dan kan ik gewoon weer opnieuw gaan beginnen dit is ook niets !

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Hey Calani,

hoe is het gegaan? Heb je de uitslag al gekregen?
    Echt balen voor je meid! Ik hoop dat de ongi snel komt! Dan kun je weer verder naar de volgende ronde!

Liefs Sharon

12. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Ik weet precies hoe het voelt, echt balen :cry:
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Sterkte.

13. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    Hey,
    Uitslag is goed, geen PCO, geen verhoogd prolactine, wel beetje onduidelijk of er nu al een ei geweest is of niet, hormonen nog wat in de war...
    ik blijf in blijde verwachting... spannend

Jij zit alweer bijna aan een eisprong zeker, goed geklust?

14. Sweepy

Sweepy Bekend lid

Oct 15, 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik kom even binnenvallen in dit topic.
    Wat een vervelende verhalen. Maar ook hele mooie. Ik hoop dat het voor iedereen deze keer wel raak mag zijn.

15. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ik ben nu weer in ronde 1 begonnen na een hoop tegenslagen en de tel kwijt te zijn. volgens een cyclus kalender zou ik op 31okt me ei hebben *uitgaande van 31 dagen cyclus dat is normaal voor mij* nu ben ik bezig met tempen en steeds ging het lijntje rustig omhoog maar vanochten was die ineens weer heel laag dan kan dat kloppen als ik uitga van een 28 dagen cyclus en zouden me man en ik deze komende dagen flink moeten klussen.

maar wat zouden jullie doen als normaal de cyclus 31dagen is geweest toen 1x 28 dagen en de laatste keer was ook weer op 31 dagen

groetjes klussertje

p.s sorry dat ik ineens binnen val

16. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Dat is goed nieuws! Nu maar afwachten dus....hopelijk komt je ongi snel!
    Anders misschien iets laten voorschrijven wat de menstruatie opwekt?

Volgens banner duurt het nog even tot de eisprong, maar ja, weet natuurlijk niet hoe m'n cyclus eruit gaat zien deze maand....
    Wel raar is dat ik gisteren ineens iets bloedverlies had :( Maar het lijkt geen ongi te worden. Gelukkig maar, anders had ik een cyclus van 14 dagen! Beetje kort! Ik wacht dus ook nog maar even af.
    We veranderen straks zelf nog in een ei met al dat gewacht! :)

Groetjes Sharon

17. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Moeilijk te zeggen. Als het meestal 31 is, zou ik dat aanhouden. Maar omdat je ook bezig bent met tempen zou ik daar maar op vertrouwen! Ik heb daar zelf niet veel verstand van.
    Maar net wat jij zegt: flink aan de klus! Succes!

18. beebee

beebee Actief lid

Jul 6, 2008
    119
    0
    0
    hallo meiden
    Even een vraagje, ik moet as
    dinsdag mn ei hebben maar afgelopen donderdag (sorry voor de details) had ik van dat doorzichtig slijm waar je draden van trekt. Dit wordt overal beschreven dat je dan je eisprong hebt of dat het eraan zit te komen. Mijn cyclus is super regelmatig telkens 27 dgn.

Ik heb nog nooit getempratuurd, maar ik kan er toch gewoon van uitgaan dat mn ei 2 wkn na mijn 1e cyclusdag is, of kan dit ook een week daarna zijn?

Weten jullie het? Ben bang dat mn kansen alweer verkeken zijn voor deze 4e ronde.

liefs beebee

19. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Het kan misschien een beetje schommelen, zelfs als je altijd heel regelmatig bent. Lees je hier wel vaker op het forum.
    Maar dat slijm duidt volgens mij inderdaad op een aankomende eisprong.

Groetjes Sharon

20. boedha1981

Jan 8, 2008
    98
    0
    0
    Denk niet dat ik zwanger ben omdat meestal rond de 30e de duivel komt. Maar nu heb ik erg veel slijm verlies. Denk dus dat het niet raak is. Dan maar weer op naar de volgende maand. Blijf wel hopen. [-o<

Share This Page