Hallo ! Misschien een heel rare titel op dit forum maar toch ... Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben want we hebben deze maand niet benut, ik heb 30-10 pas mijn Mirena laten weghalen. Nogmaal heb ik wel een regelmatige cyclus, rond de 30 dagen. Ik voel me al 3 dagen ongi. Buikpijn, rugpijn, hoofdpijn ... en elke keer is nog niets begonnen. Ik word er langzamerhand wel erg ongeduldig van ... Ik heb mijn banner maar even weggehaald ... Ik wil gewoon met onze eerste echte ronde voor nummer 2 beginnen en de zijn dan het startsignaal. Dus voor deze keer ... ongi, wanneer kom je nou ? Wie heeft dit nog meer op dit moment ? Groetjes, Nikki F
Hoi NikkiF, Het klinkt idd wel raar, maar ik zit ook met smart op mijn ongi te wachten. Duurt wel erg lang dit keer. Ik wil ook graag door naar de volgende ronde, dus ik snap je helemaal! Groetjes Fly
Mijn 1e cyclus na verwijderen Mirena duurde 43 dagen. Maar daarna 31 en 30 dagen, dus het lijkt erop dat alles op gang is. Als je er middenin zit duuuuuuuuurt het een eeuwigheid, ik vond het ook verschrikkelijk. Maar het komt goed, kwestie van een hoop geduld Sterkte.
Ik heb mijn spiraal weg laten halen (14oktober) en ben daarvoor niet meer ongi geweest (heerlijk hihihihihi) 3 weken later werd ik onig. nu hebben we deze maand goed geklust. gisteren een positieve test gehad en vanmorgen was deze weer negatief.......dus ook ik wacht op mijn ongi :s
Bedankt voor jullie reacties, gelukkig ben ik niet de enige die zo zit te smachten ! Bij ieder dingetje dat ik voel ga ik naar het toilet, maar niets. Echt vervelend. Dit is dag 34, ben benieuwd hoe lang dat nog zo door gaat ! Veel liefs, Nikki F
hopelijk komt je ongi snel en word je cyclus regelmatig dan kun je er weer wat mee he heel veel succes
Ik ben helemaal blij ! Het is deze avond begonnen ! Wat een opluchting. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en jullie ook heel veel succes met zwanger worden ! Veel liefs, Nikki F
Ik begrijp zo enorm hoe je je voelt nu, Dragonfly. En je kunt helemaal niets doen om iets op gang te laten komen. Frustrerend is het. Ik hoop voor je dat het ook echt een dezer dagen zal beginnen. Sterkte meid ! Veel liefs, Nikki F