Vanaf wanneer vond jullie kleintje het leuk om te gaan ontdekken/spelen. Bijvoorbeeld op een speelkleed of bij een mobiel. Of met knisperspeeltjes etc... Ben benieuwd. Nu durf ik nog niet veel te doen omdat ik bang ben dat ik hem overprikkel.
Mijn dochter vond vanaf 8 á 9 weken een babygym ontzettend leuk. Voor die tijd speelde ik wel eens met haar met een knuffeltje of een rammelaar.
Justin vond in de box de babymobiel erg interessant vanaf een week of 3 a 4. Daarna de babygym geintroduceerd toen ie hij de mobiel zat was.
Hier vanaf de geboorte gelijk langzaam aan de box laten wennen,...nu sinds 3 weken (dus bij ongeveer 8 weken ging mevrouw lachen naar haar mobiel en sinds een week worden er hele verhalen tegen verteld, ook staat er een super geweldige beer in die kan zingen en dat vind ze ook helemaal het einde, helemaal nu mama de liedjes uit haar hoofd heeft geleerd, kan ze er geen genoeg van krijgen! Onze kleine meid kan zichzelf nu met alle gemak zo een uurtje soms 2 uurtjes vermaken,...wel ben ik constant bezig met het huishouden en praat en zing ik veel tegen haar! DUs ik zou hem gewoon langzaam eraan laten wennen, en met jouw altijd dicht in de buurt,...en dalijk ga je een x paar minuutjes op de bank zitten maar blijf je gewoon tegen hem praten..! succes!