Dames, Ik heb heel veel last van lucht... Ik blijf boertjes en scheetjes laten Zijn er mensen die dit herkennen en misschien zelfs een oplossing hebben? Alvast bedankt!
Haha heb dit ook heel erg Pff schaam me heel erg als ik naast me mannetje zit .. En heb het ook heel vaak op werk of als ik buiten ben ik hou me dan wel in maar dat is echt lastig soms haha denk dat het normaal is..
Gelukkig zeg.... Ik kan me er inderdaad ook erg voor schamen Maar ben blij dat jij het ook hebt Thanks!
ik had het ook heel erg , maar kan wel zeggen dat het bij mij met een week of 14 verdween ! gelukkig want het is niet erg prettig he .
Ik had in het begin voor mijn gevoel m'n hele buik vol lucht zitten. Het kwam er alleen niet uit! En dus zat ik stees met zo'n vreselijk opgeblazen gevoel. Gelukkig werd het steeds minder. Groeten Margriet
Ik boer als de beste de laatste dagen. Ook scheten laten gaat me niet slecht af. Ach het scheelt dat mijn vriend het ook heel goed kan dus we knetteren samen de dag door.
jaja en iedereen maar denken dat die zwangere dames zo vaak moeten plassen Nou deze dame glipte heel vaak naar de wc omdat er weer een scheet aankwam... voelde me af en toe net een stinkdiertje...