Ik ben al een paar dagen aan "de dunne" en ben ontzettend winderig. Je hoort ook de hele dag alles borrelen en sputteren daar binnen. Nu had ik vanmiddag meer slijmverlies dan anders en ook een heel klein sliertje bloed in mn inlegkruisje. Ook heb ik een soort van buikpijn (geen kramp) steken in mn billen en gevoelige harde buiken.......... Herkent imand deze verschijnselen? Hoort het bij indalen, voorweeen of nadert het einde? Ik voel de kleine jongen trouwens gewoon erg goed
hoi hoi, gezien je termijn zou ik wel ff bellen... misschien zijn het alleen voorweeen met de slijmprop, maarja het kan ook al beginnen. ben benieuwd!
Jammer dat er niemand is die het enigzins herkent Nacht goed doorgekomen, maar mn darmen ........ Pffffffff het lijkt wel alsof ik inwendig poepjes laat, nou ja poepjes, lijk wel een bouwvakker maar dan inwendig
Ik herken het. Heb er de laatste twee dagen al last van en herken het ook nog van de tijd voor mijn andere twee bevallingen. Bij mij was het idd een teken dat het einde nadert (begon ongeveer 4-6 dagen voor de bevalling). Gisteren zelfs tijdens het lopen naar de winkel moest ik kleine scheetjes laten en ooohhh wat schaamde ik me maar ik kon het niet eens tegen houden Nu is jou zwangerschap natuurlijk niet de mijne en kan het heel anders bij jou gaan dan mijn ervaring is maar gezien je termijn zou ik toch even met de vk gaan overleggen.
Gewoon je kindje de schuld geven Dat doe ik nu al ghihihi Als ik een scheet laat, en mn vriend wijst me erop zeg ik doodleuk, sorry, dat was de kleine... begint al echt op zn vader de lijken
Ik herken het dus ook wel, vandaar dat ik zowieso zeg bellen... nadat ik gestript was op 41wk raakte ik aan de dunne en slijmerig bloed en dag erna bevallen... Als ik nu aan de dunne raak zou ik dat zeker als teken zien.
Ik herken het ook wel, maar ik zit al weken aan de dunne. Mijn darmen zijn soms net een salsa party compleet met polonaise. Bij mij zal het daar als het goed is geen voorbode voor zijn :-D
Heb gebeld het kan met indalen te maken hebben. Met deze termijn zal er niet meer geremd worden dus het is afwachten. Bedankt allemaal voor de reacties.
Ik zeg ook even bellen! bij mij is zo 2x de bevalling begonnen, alleen dan wel bij een termijn van ruim 41 weken... misschien heb je gewoon een buikgriepje en verlies je idd slijm door het indalen en valt het toevallig samen, maar voor de zekerheid.. je weet het nooit toch? succes!
Ik heb nu ook wel meer last van dunne ontlasting, en hele rare harde geluiden vanuit mijn lichaam, de eerste keer schrok ik me rot. Het was geen scheet ofzo, maar echt nog IN mijn lichaam, de hond begon er ook van te blaffen, haha Tis gelukkig nog maar 1 keer met iemand anders erbij gebeurd, en dat was mn vriend dus hebben we er wel om kunnen lachen...
misschien gewoon een beginnen de buikgriep.en door de druk dat je daar door meer slijm verliest en wat bloed.en als je het niet vertrouwd even de vk bellen of de gyn
Die kleine van jou wil zaterdag z'n schoen zeker al gaan zetten? Daar past nog niet zoveel in dus blijf maar lekker nog even verder groeien in mama's buik jongeman! Bij mij begon het bij de oudste met klein beetje bloederig slijmverlies. Toen kwamen de krampen steeds korter op elkaar en binnen 24 uur was hij er. Geen diarree gehad toen. Maar dat kan dus wel een teken zijn van het begin! Rommelende darmen kunnen ook de echte weeën doen beginnen. Kan bv best zijn dat het nu oefenen of indalen is, maar dat dat wel de boel over laat gaan naar het echte werk..gebeurd alleen niet altijd zo bij iedereen..stond vd week dat vogeltje dat ook had van de dec mama's. Weet niet of je dat gezien hebt? afwachten en nagelsbijten veel meer kan je niet doen. Bij mij rommelen m'n darmen ook beetje..verder wel rustig, maar vooral bloedverlies in combi met krampen..dat zou bij mij ook onrust voor het begin bezorgen. Spannend!