Hoi allemaal, Ik zit in de beginnersgroep van salsa dansen. We zijn bijna klaar en in januari starten de gevorderden. Ik vind het echt helemaal geweldig om te doen! Maar stel, stel ik test deze week positief.... zou ik me dan wel gaan opgeven voor de vervolg lessen? Elke groep heeft namelijk 12 lessen en ik ben bang dat ik op een gegeven moment zou moeten stoppen dan is dat zonde natuurlijk. Heeft er iemand ervaring met zwanger zijn en dansen? Doorgaan tot het moment dat het allemaal te zwaar voor je gaat worden? Kan het kwaad om te dansen als je zwanger bent? Groetjes Cynthia
hoi, het kan geen kwaad, maar ik weet wel dat een vriendin van me die gevorderdern salsa deed , gestopt is met een paar weken omdat het niet lekker danst. Maar ik zou in jou geval je gewoon opgeven , want je bent nog niet zwanger en als je alles op pauze moet zetten, lijkt me niet verstandig. Als je wel positief test, kan je toch gewoon gaan zolang het nog wil en dan stoppen, waarschijnlijk heb je na de bevalling dezelde lessen nodig om weer in het ritme te komen.