zo ongerust :(

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nisa, Dec 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik heb gisteren, 4wk en 4 dg, heel klein beetje bruinverlies gehad :(

nou weet ik dat bruin bloed= oud bloed is, maar ja :cry:

het was wel weinig zag het in de middag toen ık naar de wc ging,
    een beetje bruinverlies in mn ondergoed, bıj hetafvegen zag ik niets
    en daarna gelukkig ook niets meer.

maar ben toch ongerust geworden

heeft iemand hier ervaring mee :cry:

ben zo ongerust.

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    er staan hier heeeeel veel topics over bruinverlies en de meesten lopen goed af hoor meis ;) het enige waar je je druk om moet maken is als je bloedverlies en erge krampen krijgt, dan moet je even je vk bellen, bruinverlies komt heel vaak voor en je zegt zelf al dat het heel weinig is, niet te druk maken en proberen te genieten!

3. Matulessys

Nov 24, 2008
    22
    0
    0
    Groepsleiding Justitiele jeugd Inrichting
    Hey meid,

Don't worry. Ik heb het ook gehad. Volgens mij zelfs 4 x rond 4 / 5 weken. Na de 4e keer vk gebeld. Moest pas terug bellen als ik echt rood bloed verloor met krampen erbij. Nu Zit ik in mijn 6e week en heb er helemaal geen last meer van gehad.
    Maak je niet druk meid!

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    BEN BLIJ om dit te horen. ik heb sinds ik weet dat ik zw. ben ook beetje krampen boven ın me buik, zo tegen me maag zeg maar.

ik denk maar dat ik eind deze week naar de gyn. ga

kijken wat die gaat zeggen, ik twijfel ook of ık verder ben dan dat ık denk.
    heb nu al een buıkje. 2 kg aangekomen, pas me broeken al een week niet meer.

ben nu ın het buıtenland (komende paar maanden blijf ik nog hier) dus ık kan zonder verwıjzıng naar de gyn. dat scheelt weer , hıer heb je geen verwıjzıng nodıg , j e kan zo naar de specıalıst dıe je wıl :)

gr.

5. Snap je bezorgdheid!
    Eerste keer had ik een miskraam en bij de 2de zwangerschap bloede ik de eerste 2 maanden ook een btje. Gelukkig is het goed gekomen, dus het zegt helemaal niets! Lekker wachten op de echo ;) en dan voel je je vast weer beter!

Share This Page