Hallo allemaal, Na weer een slechte nacht toch maar de vraag, wie heeft er tips voor mij om beter te slapen? Ik heb eigenlijk last van twee dingen; Ik droom ontzettend veel, varierend van nachtmerries, tot hele gezellige dromen, maar ik wordt na een droom wel telkens wakker! zo kan ik zo'n twee drie dromen in een nacht hebben. Tussendoor weer plassen en dan komt het volgende, ik kan op een of andere manier mijn plekje niet meer lekker vinden, heb nu een kussen waar ik tegen aan lig en dat werkt soms iets, maar ik blijf draaien.. ik ben nu in week 13 en mijn buikje groeit wel iets, maar niet zo dat ik er niet op kan liggen al merk ik wel dat ik steeds vaker op mijn rug lig, voor mijn gevoel ligt dat beter. Ondertussen wordt ik stapelgek, ik werk in het onderwijs en ik merk gewoon dat ik namen vergeet en gewoon weinig energie heb om goed te kunnen reageren. Mijn ijzergehalte is goed, volgens mij komt het echt door het beroerde slapen.. zo, probeer weer een dag door te komen! groetjes
snik.. wat een antwoord haha.. ik moet wel toegeven dat ik voor de rest een fijne zwangerschap heb hoor, maar nachtrust zou toch wel handig zijn!
anael, Ik ben bang dat ik je ook niet kan helpen. Ik had het in het begin vd zwangerschap ook, daarna ging het een tijdje wel aardig. En nu ben ik zeker 6 keer wakker in de nacht om te plassen, maar ook van het omdraaien word ik gewoon wakker. Daarnaast kom ik niet meer in slaap voor 00.30u en ben rond 6en weer wakker..... Het is een veelvoorkomende kwaal. Helaas niets aan te doen.... succes! Mayke
Hier nog één die al een paar weken erg slecht slaapt, dacht eerst dat het kwam door de spanning voor de eerste echo maar dat blijkt nu niet zo te zijn. Droom ook erg veel, word na elke droom wakker ook al is ie niet eng of naar maar het duurt dan weer een eeuwigheid voor ik in slaap ben, paar uur later ben ik na een volgende droom weer wakker bah! IK hou erg van slapen, als ik er mijn werk van kon maken deed ik het haha nee kidding maar vind het wel erg vervelend dat ik nu elke nacht een gebroken nacht heb... ik hoop dat het nog beter word! Liefs Nelleke