Hallo.. Ik maak me niet echt ongerust, maar dan toch weer wel.. Dacht misschien zijn hier wel moeders die het herkennen. Mijn oudste was eigenlijk nooit ziek of op 1 hand te tellen. De jongste is nu al voor de 4e keer 'ziek'. Ik schrijf het tussen " omdat hij koorts heeft, maar verder wel vrolijk is. Wel iets minder actief, wat hij heel erg is, dus daarom valt het op. Ik denk hiervan als hij vrolijk is zal het wel meevallen. Maar aan de andere kant, hij heeft dus elke maand koorts. De laatste keer was net voor de prikken en ik denk door de prikken extra lang blijven hangen, zo'n 3 weken!! En toen echt erg hoesten, spugen en halve flesjes drinken. Hij moest nu weer prikken, die heb ik maar uitgesteld. Hij is trouwens wel groot, 67cm en 6,5 kilo dus niet dat hij een dunnetje en vatbaar is ofzo.. Ben trouwens ook elke keer bij de ha geweest, de laatste keer 2 maal, maar gewoon een virus die hij door moet komen.. Maar elke maand?? Herkent iemand dit misschien en hoe gaan jullie hiermee om?
Lastig, onze.dochter is nog nooit ziek geweest of koorts gehad,.alleen verkouden. Weet wel dat ziekte soms heel lang.door kan sluimeren, hoor.dat bij vriendinnen wel vaker. Gaat ie naar een Kdv? Dan zou ik m eens.een extra week thuis houden, dan kan ie echt herstellen. Xxxxxxxxxxxx
hier is kleine dame bijna 9 maanden en bijna continu verkouden, snotterig en hoesten. paar x bij de HA geweest en die vertelde dat dit normaal was voor kleintjes om bijna continu ziek/verkouden te zijn. CB zei hetzelfde. ze moeten eerst wat ziektes doormaken om weerstand op te bouwen. zolang ze vrolijk zijn en niet suffig of langere tijd niet eten, is er niets aan de hand.
40-60 virussen in de eerste twee jaar om precies te zijn. Dat is dus gemiddeld elke twee weken een nieuw virus Heel normaal dus!
is het niet zo dat hij gewoon te warm word aangekleed? Daniel lag eerste maanden vaak in zn romper omdat hij anders "koorts" kreeg/te warm werd
Kunnen ze daar koorts van krijgen? Ik kleed hem hetzelfde als de oudste. Hij heeft een lange mouwen romper aan, longsleeve en broekje. Geen gevoerde broek, ook geen truien.. Dus eigenlijk hetzelfde in voorjaar, nazomer alleen dan met lange romper.. Hij zal wel wat vatbaarder zijn als zijn broer dan.. Die heeft al die virussen niet mee gekregen.. Hij is sinds een week op de kinderopvang, 1 dagje dus daar ligt het niet aan. Hoogstens deze keer, maar vaker ziek dus.. Nouja, hoef me ieder geval niet druk te maken hoor ik al..