Hey meiden, Onze kleine man heeft sinds een paar weken echt geen zin meer in zijn fles, hij duwt hem weg gaat ermee spelen enz enz. Hij is nu 6 maanden en krijgt in de ochtend al een bordje pap. zo ziet zijn schema er nu uit op werkdagen (3 dagen in de week) ochtend 700 fles 180+6 1100 bordje pap 1500 fles 180+6 1700 fles diksap 70 cc of half potje fruit (omdat we hem dan komen halen) 1900 Groente hap en yoghurt toetje van Nutrilon 2200 fles 180+6 Nu drinkt hij de ochtend fles wel goed maar de andere 2 niet zooo vermoeiend om hem dan de fles te geven op een gegeven moment word hij boos en dan stop ik er maar mee....laat vaak 100 a 120 staan. iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?
mm tja wat zal het zijn.. misschien gewoon niet voldoende honger.. sprongetje? Als de kleine vrolijk is en lekker actief zal ik me er niet al te veel zorgen om maken. De eetlust komt vanzelf wel weer, of er gaat heet voorzichtig/rustig aan al een fles uit, in combi met een stukje brood erbij ofzoiets.
Ik wou net zeggen, volgens mij is dat een fase. Onze kleine man deed het ook een week of 2 maar drinkt nu weer (vrij) goed. Bij hem kwam het ook door de doorkomende tandjes.