hier met het laatste pak pampers bezig. als er plas in zit stinkt het meteen zo. verder is vaak sochtends haar romper klam/vochtig en als ze poept dan lekt het vocht ofzo?? door. ga weer terug naar de kruidvat ideaal vind ik ze. alhoewel de nieuwe van de c1000 ook prima zijn.
Ik ben ook niet tevreden over pampers. Voelen altijd zo klam aan. Ik gebruik nu naar volle tevredenheid Bumblies, Kruidvat en Aldi luiers. Gelukkig krijgt ze geen uitslag van luiers dus dan kan ik nog eens op een aanbieding in gaan.
ja hier ook heb een aantal keren weer wat anders geprobeerd maar kom altijd weer op kv!!!!!!!!!!!!!!! pampers zelf stinken erg vind ik persoonlijk,en zijn klam netalsof de kids steeds door lekken
Wij gebruiken Jumbo luiers, super. Uit pure nood (ik dacht dat ik nog een pak Jumbo had liggen), moest ik hier plaatselijk Pampers kopen. Waardeloos. Had ik al ervaren bij ons dochtertje bijna drie jaar geleden, en nu moet m'n zoontje die Pampers aan. Ze stinken en zijn snel zwaar van de plas. We doen het er maar mee nu
heb pampers gemaild , krijg de pampers vergoed ik hoef ze niet meer.. nu de kruidvatluiers zijn vernieuwd bevallen die me een stuk beter... geen natte proppen meer.. die wijken niet van de beentjes wat pampers dus wel deed..
Ik gebruik sinds mijn zoontje zijn geboorte al pampers en heb er nog nooit problemen mee gehad. Heb ook kruitvat gebruikt en die lekte juist door. Raar hoe dat verschilt!
Ik heb hetzelfde probleem, sinds een maand of 3 ongeveer. Toen stonden er andere figuurtjes op, en groene stipjes. Deze nieuwe versie zorgt hier ook voor doorlekken, op de knieen hangen enz. Fijn dat je je geld terugkrijgt.
Ik vond pampers fijn die gele pakken maar nu maat 4 vreselijk. Ze stinken,hangen op zijn knieen en lekken door. Ik moest laatst een pak halen omdat ik me luiertas was vergeten haha maar nu toch gewoon de kv luiers hoor. Ik heb nu trouwens AH omdat het hier noodweer was en ik echt een pak luiers moest hebben maar die zijn ook niet heel fijn
Ik gebruik Active Fit. Naar alle tevredenheid. Heb zoveel geprobeerd, maar deze doen het het beste bij mijn kinders.
Ik ben erg blij met de Babydry Pampers. Ze zitten hier allebei in maat 4 en heb nog nooit last gehad van lekkage.
Wij vinden kruidvat (en c1000) ook vaak fijner. Maar als die goed bevallen, zou ik sowieso overstappen, want het scheelt nogal wat in prijs!
nou, tot zover pampers waren 2 verpakkingen in 1 doos.. ik bellen met klantenservice.. ja, heb beide productiecodes nodig.. ene verpakking is op.. en had zoiets toen ik ze aan het gebruiken was van goh, kan gebeuren, maar nu het bij 2e pak ook is.. dan moet u code maar zoeken, want heb beide codes nodig? ik heb maar opgehangen, want blijkbaar moet je dus bij voorbaat al luiers apart gaan leggen want stel dat het geen goede luiers zijn. kruidvat.. here I come
Pampers vind ik ook super fijn, alleen moet je wel goed letten op de goede pasvorm, niet alleen op het gewicht van je kindje en wat er op de pakken staat. Kruidvat vind ik zelf echt niet fijn, op het kdv gebruiken ze die wel, maar krijgen kinderen (zonder te overdrijven) op een dag 6 keer een schone luier...
Ik vind pampers ook helemaal niet fijn, mijnmeisje lekt echt elke keer door en ik vind dat ze ook heel slusshy worden. Op vakantie waren de kruidvat bijna op toen maar pakje pampers gekocht, maar de overige kruidvat mooi voor de nacht gebruikt anders werd ze nat wakker. Hier alleen maar kv luiers, zijn lekker soepel en de poep blijft altijd binnen de randen, ook hele dunne.
Op zich geen problemen met pampers hier behalve dat ze snel stinken. Lidl gaat goed, maar kan ik zelf niet zo goed tegen (eczeem) als ik ze aanraak. Ben nu bezig met c1000 en dat bevalt tot nu toe prima! etos hadden ze op de opvang en ging ook goed, maar vind ze zelf wel stug. nu gebruiken ze daar kruidvat maar daar krijgt de kleine juist weer uitslag van..