Zo ontevreden over Pampers

Discussion in 'Baby en dreumes' started by limmeke, Aug 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    hier met het laatste pak pampers bezig.
    als er plas in zit stinkt het meteen zo. verder is vaak sochtends haar romper klam/vochtig en als ze poept dan lekt het vocht ofzo?? door.
    ga weer terug naar de kruidvat ideaal vind ik ze.
    alhoewel de nieuwe van de c1000 ook prima zijn.

2. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Ik ben ook niet tevreden over pampers. Voelen altijd zo klam aan. Ik gebruik nu naar volle tevredenheid Bumblies, Kruidvat en Aldi luiers. Gelukkig krijgt ze geen uitslag van luiers dus dan kan ik nog eens op een aanbieding in gaan.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland

ja hier ook heb een aantal keren weer wat anders geprobeerd maar kom altijd weer op kv!!!!!!!!!!!!!!!
    pampers zelf stinken erg vind ik persoonlijk,en zijn klam netalsof de kids steeds door lekken

4. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wij gebruiken Jumbo luiers, super. Uit pure nood (ik dacht dat ik nog een pak Jumbo had liggen), moest ik hier plaatselijk Pampers kopen. Waardeloos. Had ik al ervaren bij ons dochtertje bijna drie jaar geleden, en nu moet m'n zoontje die Pampers aan. Ze stinken en zijn snel zwaar van de plas. We doen het er maar mee nu ;)

5. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    heb pampers gemaild , krijg de pampers vergoed

ik hoef ze niet meer.. nu de kruidvatluiers zijn vernieuwd bevallen die me een stuk beter... geen natte proppen meer.. die wijken niet van de beentjes wat pampers dus wel deed..

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Ik gebruik sinds mijn zoontje zijn geboorte al pampers en heb er nog nooit problemen mee gehad. Heb ook kruitvat gebruikt en die lekte juist door. Raar hoe dat verschilt!

7. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Ik heb hetzelfde probleem, sinds een maand of 3 ongeveer. Toen stonden er andere figuurtjes op, en groene stipjes. Deze nieuwe versie zorgt hier ook voor doorlekken, op de knieen hangen enz.
    Fijn dat je je geld terugkrijgt.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik vond pampers fijn die gele pakken maar nu maat 4 vreselijk. Ze stinken,hangen op zijn knieen en lekken door. Ik moest laatst een pak halen omdat ik me luiertas was vergeten haha maar nu toch gewoon de kv luiers hoor.

Ik heb nu trouwens AH omdat het hier noodweer was en ik echt een pak luiers moest hebben maar die zijn ook niet heel fijn

9. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik gebruik Active Fit. Naar alle tevredenheid.
    Heb zoveel geprobeerd, maar deze doen het het beste bij mijn kinders.

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik ben erg blij met de Babydry Pampers. Ze zitten hier allebei in maat 4 en heb nog nooit last gehad van lekkage.

11. misa

misa Niet meer actief

Wij vinden kruidvat (en c1000) ook vaak fijner. Maar als die goed bevallen, zou ik sowieso overstappen, want het scheelt nogal wat in prijs!

12. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    nou, tot zover pampers

waren 2 verpakkingen in 1 doos.. ik bellen met klantenservice.. ja, heb beide productiecodes nodig.. ene verpakking is op.. en had zoiets toen ik ze aan het gebruiken was van goh, kan gebeuren, maar nu het bij 2e pak ook is..
    dan moet u code maar zoeken, want heb beide codes nodig?

ik heb maar opgehangen, want blijkbaar moet je dus bij voorbaat al luiers apart gaan leggen want stel dat het geen goede luiers zijn.

kruidvat.. here I come

13. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Pampers vind ik ook super fijn, alleen moet je wel goed letten op de goede pasvorm, niet alleen op het gewicht van je kindje en wat er op de pakken staat. Kruidvat vind ik zelf echt niet fijn, op het kdv gebruiken ze die wel, maar krijgen kinderen (zonder te overdrijven) op een dag 6 keer een schone luier...

14. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Ik vind pampers ook helemaal niet fijn, mijnmeisje lekt echt elke keer door en ik vind dat ze ook heel slusshy worden.
    Op vakantie waren de kruidvat bijna op toen maar pakje pampers gekocht, maar de overige kruidvat mooi voor de nacht gebruikt anders werd ze nat wakker.
    Hier alleen maar kv luiers, zijn lekker soepel en de poep blijft altijd binnen de randen, ook hele dunne.

15. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zich geen problemen met pampers hier behalve dat ze snel stinken. Lidl gaat goed, maar kan ik zelf niet zo goed tegen (eczeem) als ik ze aanraak. Ben nu bezig met c1000 en dat bevalt tot nu toe prima!
    etos hadden ze op de opvang en ging ook goed, maar vind ze zelf wel stug. nu gebruiken ze daar kruidvat maar daar krijgt de kleine juist weer uitslag van..

Share This Page