Leuk vaderdagcadeau?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillibit, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wie heeft er nog leuke, originele ideeën voor vaderdagcadeaus? Ons zoontje is pas 12 weken oud, dus echt iets zelf maken kan hij nog niet! :p Vind het wel leuk om iets grappigs te geven, maar kan nog niet echt wat verzinnen!

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Als ze zo klein zijn, kun je vrij makkelijk een afdruk van het handje of voetje maken. Heb ik toen in gips gedaan. Op 9m eens met verf geprobeerd, maar dat was total chaos!! :p

Collega had voor moederdag een leuke homemade fotokader gekregen die haar zoontje zelf had gekleurd en in de kader zat een foto van hem ondersteboven. En de tekst erboven: 'Mama, ik ben helemaal ondersteboven van je!' Vind ik ook wel iets leuks ;)

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

staat bij de gratis en aanbiedingen topic een leuke tip over een collagemok! heb er ook 1 laten maken!

4. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Ik een beer met een hart geprint, daar een gedichtje op geschreven vanuit zoontje en gelamineerd.. Hier ga ik 2 wasknijpers bij maken met de handjes van mijn zoontje (uit papier geknipt).

Owja, en natuurlijk een tekening, een echt cadeautje en iets van het KDV

5. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik heb een shirt voor Thirza besteld met "Thirza loves papa" erop. Die doe ik haar dan aan met vaderdag.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb wat met haar geknutseld en uit haar naam een cadeautje gekocht: het ontbijtsetje ''papa'' van blond amsterdam.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb een fotoshoot met de 2 kinders laten doen. Niet een standaard zwart/wit shoot in een studio, maar op een kleedje aan het IJsselmeer.
    Gisteren 3 doeken op linnen laten drukken ( 2 van de jongens apart, en 1 samen ).
    Ben echt heel benieuwd wat hij er van vindt... :D

Spam

8. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    hier ook een mooie foto van de kleine meid af laten drukken op canvas
    en ze heeft nog iets gemaakt op t dagverblijf

9. tulip

tulip Niet meer actief

mooie foto aszz, dat is weer eens wat anders dan een studio. Heel leuk. Heb je dat door een beroepsfotograaf laten doen??

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tullip, ja. Echt een hele leuke meid, die allemaal van zulke foto's maakt.
    Pb maar als je haar site wil hebben.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mooie foto Aszz! :)

12. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Oww, wat leuk zeg, is dat één van de foto's? Ziet er erg mooi uit!! Ben ws al te laat voor zulke mooie cadeuas! Moest net pasfoto's laten maken van de kleine... geef hem er daar wel eentje van! ;)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik heb bij kruidvat zo'n vaderdag ontbijt setje gehaald. ik maak een ontbijtje en heb een hartjes pannetje gekocht dus op brood een ei in vorm van een hartje :p Wilde eerst een tekening/vingerverf met zoonlief maken, maar hij wilt geen vieze dingen aan zn handen :p zucht haha Dus het blijft bij een ontbijtje

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja en heb een sleutelhanger gekocht met Liefste papa van de wereld!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Hier vanmiddag ook een foto gemaakt van mijn lieffies voor op canvas ;)

verder lees ik even mee in de hoop op nog meer tips want ik wil er nog iets bij (mag wel voor de allerliefste papa van de hele wereld :D) dus ik hoop dat er nog iets leuks voorbij komt!

16. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hoihoi

wat een mooie foto;s, ik moet ook nog wat origeel bedenken, maar valt niet mee :)

17. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    vaderdag begint al te korten en ik heb ook nog geen idee :( Vorig jaar een foto van ons zoontje op canvas laten drukken voor vaderdag. nu zit ik te twijfelen of ik een mok zal halen en verf, en dan de handafdruk van ons zoontje erop verder weet ik niet :(

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja blijft moeilijk inderdaad. ik maak een ontbijtje enuhh thats it :p

Deel Deze Pagina