Hallo ik ben nieuw hier en zit in spanning.. ik hoop dat ik zwanger ben maar weet niet precies wanneer mijn nod is.. over 3,4 of 5 dagen. Stiekem vandaag en gister getest maar met een certain gevoelige test... hierbij een foto.. wat denken jullie??? De gene die beetje kapot is is van gister, de ander van vandaag. Beide niet met ochtendurine
Ik ken iemand die elke maand met de certain test roze streepjes heeft. Doe ook even voor de zekerheid een ander? Ik vind het er namelijk wel positief uitzien!
Bedankt voor je reactie @romyatilla! Ik kan online ook weinig vinden over deze zwangerschapstest dus daar was ik ook bang voor maar heb nu ook met kruidvat 2v5 getest... ik denk een klein lijntje te zien?! Maar goed ik ben ook veel te vroeg met testen denk ik maar het is zo spannend en daarnaast ben ik ook nog onregelmatig..
Ja hoor gefeliciteerd. Zo te zien is deze foto bij ongeveer 5 minuten gemaakt? Kijk nog maar eens over een half uurtje. Ze hebben tegenwoordig echt tijd nodig om "op kleur" te komen.
Ja ik hoop het ook!! Maar probeer ook nog even rekening te houden met dat het mis kan gaan dus over paar dagen weer testen.bedankt voor de reacties ❤️
Dit is van drie dagen achter elkaar... wachten is gewoon te moeilijk! Vind ze nog wel erg licht!! Dus durf nog niet zogoed te geloven. Vind de middelste en onderste bijna even licht en niet zo veel donkerder geworden.. toch?