Wauw wat ontzetten lullig van zowel je zus (die gewoon haar mond had moeten houden) en je moeder (die had er ook voor kunnen kiezen om jou niet te bellen en met kerst even hevig toneel te spelen)
Wat lullig zeg.... Hier ook zoiets. Ik was bevallen en heb de belangrijkste mensen ingelicht. En nog geen 2 minuten later stond het op facebook. Ik helemaal link, vond dat het aan mij was om het bekend te maken.. Mijn broer, schoonzus en moeder waren zo trots dat ze het niet voor zich konden houden. Dat het niet goed ging met de kleine en het nog niet zeker was hoe het zou aflopen daar stonden ze maar evrn niet nij stil. Pfff
Vind dit heel erg egoïstisch als ik eerlijk mag zijn. Dat is aan jullie om te vertellen en dat zij het niet voor zich kan houden? Tja, maar dan hoef je toch niet gelijk aan je moeder te vertellen. Als ze het graag even kwijt wilde had het het ook tegen een buurvrouw kunnen vertellen toch Dit is meer dan een rotstreek, dit is gemeen en als zus of wie dan ook doe je dit gewoon niet!
Jeetje wat kinderachtig zeg! Van je zus maar ook van je moeder. Kan heel goed begrijpen dat je ervan baalt !!
Jeetje wat een K*t streek, dit is echt nieuws wat aan jou en je man is om te vertellen, vooral aangezien je zus wist dat je het wilde gaan vertellen, maar moet eerlijk zijn vind het ook kinderachtig van je moeder om door te gaan zeuren bij je zus, en daarna jou bellen en laten weten dat ze het weet vind ik heel raar, ik zou dan hebben gedaan als ik het cadeau had gekregen alsof het een complete verassing Was.
Ik ben heel blij dat jullie dit zeggen, want ik begon te denken dat ik het door de hormonen groter maak dan het is. In mijn familie doen ze nogal of ik altijd bazig ben en dingen overdrijf. Ik hoor ze nu al zeggen dat ik last heb van mijn hormonen en mij niet zo moet aanstellen....
Oh wat een piep streek ik kan begrijpen dat je heel boos bent dat zou ik ook zijn hoor het is niet aan haar om het te vertellen. .ik had zoiets met mijn schoonmoeder ik had haar verteld dat ik zwanger was en ook gezegd dat het nog geheim was en dat ik zelf aan andere wou vertellen vervolgens werd ik door mensen gefeliciteerd ik dacht oh nee ik had het er zo bij gezegd.ik was ook heel boos en verdrietig.
Wat een streek! Nee niet leuk. Dat ze blij was ok, ze had dr mond kunnen houden. Maar je moeder had ook toneel kunnen spelen met kerst ipv je gelijk op te bellen. Iemand anders schreef dat andere mensen t voor dr gelijk op FB hadden gezet. Ik zou link geweest zijn. Wij hebben bv expliciet verteld dat wij niets op FB willen en toch schrijven mensen op fb dat we zwanger zijn enzo. Ik verwijder die stukjes tekst meteen. En ja ik licht de mensen dan nog een keer. (Probeer dit zo vriendelijk mogelijk te toen, want ik merk dat ik door mn hormonen nogal bitchy over kan komen )
Ohh ik vind het echt gemeen van je zus om zoiets te doen.. en ook jammer van je moeder dat ze doorvroeg en jou weer meteen heeft gebeld om te zeggen dat ze het weet. Je overdrijft zeker niet hoor, het is heel begrijpelijk dat je je nu rot voelt omdat de verrassing is verpest.. Maar probeer er niet in te blijven hangen, is zonde, want het is en blijft jullie leuke nieuws: Een broertje op komst Gefeliciteerd!
Oo! Wat een rot streek! Ik zou pis en pis link zijn... Wel erg leuk verzonnen, zo met een cadeautje! Maar wat zonde dat dit dan helemaal voor niets is geweest... Ik zou het even duidelijk aan je zus laten merken dat je hier echt niet van gediend bent.
zoooo das aardig zeg.... bah! zelfs mn zoon van 7 kan beter en langer geheimpjes bewaren. hij weet de namen van zijn broertje al sinds een week of 20 van de zwangerschap en heeft zich ondanks dat er mensen soms vissen nog steeds niet versproken. maare gefeliciteerd met jullie zoon! loslaten en genieten, het is hun gemis en niet die van jullie, zoals je al zei jij hebt de voorpret al gehad en zij hebben alleen de verassing verpest.
Ik zou echt pissed off zijn. En ik vind ook eigenlijk ( ookal is t een beetje schijnheilig ) dat je moeder dr mond had moeten houden en moeten wachten tot jij met het nieuws kwam.
Jemig! Ik zou denk heel kinderachtig niet meer zijn gegaan... Bah vies van je zus en je moeder😓
Ik kan me je boosheid echt wel voorstellen! En bazig, nee hoor. Als iemand anders van de familie ofzo het met kerst vraagt, zou ik ze door verwijzen naar moeder of zus! Zo van: o, zij weten het nog beter dan ik. Lekker het cadeautje laten zitten en er verder geen woorden aan vuil maken. Het lijkt alsof ze beiden jou iets niet gunnen, nou laat hun dan maar het nieuws verder vertellen. En verder voor jezelf met man/ vriend en oudste er lekker van genieten. Ik zou er misschien wel zo narrig van worden dat ze met de geboorte het als laatste horen, maar dat is wel jezelf tot hun niveau verlagen, dus wie weet niet zo slim.
Wat een gemene rotstreek zeg! Ik zou echt heel erg kwaad zijn! Helemaal omdat jullie hiervoor speciaal een echo hadden laten maken. Triest hoor, van beide... Maar gefeliciteerd een zoontje! Hebben jullie straks een mooi koningskoppel! Leuk shirtje!