Dat belooft nog wat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Storm, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn zoontje begint nu al met driftbuien. Hij is net veertien maanden geweest. Hij gaat echt al heel theatraal op de grond liggen krijsen als hij een nee op het rekest krijgt of als hij iets wil wat hem nog niet lukt.
    Moet er stiekem ook nog wel een beetje om lachen, maar ben benieuwd waar dit heen gaat als hij straks in de peuterpubertijd zit.
    Afgelopen weekend met sinterklaas vieren bij mijn ouders ook. Mijn neefje is negen maanden ouder dan mijn zoontje en die had een tuitbeker. Mijn zoontje wilde hem bijna afpakken. Toen ik hem daarin corrigeerde zette hij toch een keel op en ging weer op de grond liggen krijsen.
    Nou, daar zit je dan met je goeie gedrag. Ik heb hem maar mooi een tijdje laten gaan. Zoek het uit zeg.
    Mijn schoonzusje zei al: nou, dit wordt zo'n kind dat straks languit in het gangpad van de winkels ligt te spartelen hoor! Ik hoop het niet :$

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

gelukkig heeft fynn die buien alleen thuis.
    maar ook die kan flinkt tekeer gaan negeren is dan de beste oplossing.

3. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Als ik het lees moet ik stiekem ook lachen. Maar kan me voorstellen dat het niet leuk is.

Mijn zoon begint gelukkig alleen heel nep te huilen als hij iets niet mag. En soms laat hij zich achterovervallen. Maar als het bij jouw zoon zo vroeg begon ben ik bang dat de mijne het ook kan gaan doen ;)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

14 maanden is daar niet heel erg vroeg voor hoor... ;)
    Maar herkenbaar. Hier ook een temperamentje in huis, alhoewel ze zich buiten de deur meestal goed gedraagt :) Vreemde ogen dwingen blijkbaar toch :D

Deel Deze Pagina