Ik eet te veel!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Cynthia85, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik was vandaag bij de VK en ben dus in 5 weken 6 kilo aangekomen. Ik eet erg veel op een dag en snoep er ook bij. Me vk zegt dat als ik zo door ga dalijk een tientonner ben :( ik kan gewoon niet van de lekkere dingen afblijven, en ik ben ook niet dik geworden, alleen bij me buik ben ik aangekomen.....wat moet ik doen ?

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Vooral minderen met snoep.
    Ook niet te veel vruchtendrank drinken zit veel suiker in (dit zei de VK tegen mij). Veel water drinken...
    Niet te vet of te zoet... en met mate.

En tussendoor bijv. een lekker stukje fruit. :D

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    maar wta ben je in totaal dan bijgekomen nu?

4. Niet meer actief

Ik weet niet of ik teveel ben aangekomen, maar ik heb wel steeds "honger".

Ik probeer nu meer fruit te eten en het is gebleken dat ik zwangerschapssuiker heb. Ik mag nu niets waar suiker in zit. Sinds die tijd heb ik ook steeds honger. Voel me net zo'n foodjunky;) hihi

5. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Dan ook oppassen met fruit en sappen.
    Of mag je wel suiker uit fruit?

6. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    ik ben in totaal 8 kilo al aangekomen. ik vind dit vrij veel aangezien het feit dat ik pas 21 weken ben en nog aardige tijd voor me hebt. maarja ik probeer zo weinig mogelijk te snoepen maar dit lukt niet altijd. :(

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik moet eerlijk zeggen dat dat wel meevalt hoor. Ikzelf ben nu ook ong 9 kilo gegroeid. Kijk, als t nu in die weken nóg weer 8 a 9 kilo was? maar dat is t dus niet begrijp ik. Mijn verloskundige vind t ook normaal dus.

8. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Probeer in plaats van te snoepen gezonde tussendoortjes te eten, en eet tijdens de maaltijden ook gezond en niet te weinig. Als je buik vol zit van de maaltijd is de verleiding kleiner om daarna te gaan snoepen.
    Denk maar zo dat een gezond eetpatroon de baby allemaal ten goede zal komen.
    En anders kun je misschien een diëtiste raadplegen.
    Succes!

9. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Jah maar weet jullie wat het is, hoeveel ik ook eet, hoeveel water ik ook drink, ik heb altijd wel trek in iets, en ik ben alleen bij mijn buik aangekomen niet bij de rest.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zou me er niet druk over maken, zolang alles prima is met je bloeddruk en je komt geen kilo's per week aan.. ach wat is dan ook 8 kilo denk ik dan..

11. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    hmm ik zou me ook niet druk maken, ben nu al 12 kilo aangekomen, ook mijn eigen schuld hoor wat ik snoep en eet ook veel

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nou ja zeg, heeft ze dat echt zo letterlijk gezegd? Wat een belachelijke opmerking zeg :confused:

Ik zou me niet zoveel zorgen maken als je alleen bij je buik aangekomen bent. Gewoon het snoepen een beetje met mate, gewoon wat vaker een boterham als je trek hebt bv.

Deel Deze Pagina