Zo ontzettend misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door WinnieDePoeh, 16 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wat een onzin dat ze je geen Emesafene voorschrijven! Ik belde gewoon met;'Hoi, ik ben zwanger een super misselijk, kunnen jullie even een receptje voor Emesafene doorfaxen naar de apotheek? Dank je!' En klaar.

Emesafene haalde hier die ergste pieken eraf, waardoor ik echt beter de dag door kwam en m'n eten een stuk beter kon binnen houden!

2. WinnieDePoeh

16 jun 2016
    83
    0
    0
    Maar dan zou suprimal dus ook moeten helpen? En dat kan dan ook geen kwaad voor ons kindje? Ik heb donderdag een afspraak met de VK. Ik denk dat ik het tot die tijd gewoon uit ga zitten en misschien dat zij me dan kan helpen. Ik hoop dat Tot die tijd meer eten ook gaat helpen.

3. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook ! Zwanger van de derde en kotsss misselijk. Bij de andere twee opgenomen geweest, nu bijna 11 weken zwanger en gelukkig nog geen opname , maar man man man wat ben ik het zat, tot bijna het depressieve . Het valt me zwaar, 2 koters, huishouden en 2 part time banen. Ik vraag me echt dagelijks af waar ik aan begonnen ben. Hoop zo dat dit snel over is. Emesafene helpt hier niet.

4. WinnieDePoeh

16 jun 2016
    83
    0
    0

Oh wauw wat heb ik een bewondering voor jou! Ik heb geen kinderen en geen werk en ik heb het al zwaar met me zelf. Het enige waar ik voor hoef te zorgen is mijn hond (en mezelf natuurlijk) en ik kom de dagen al nauwelijks Door. Boodschappen doen is een hele opgave (en dat terwijl de winkel hier 5 minuten vandaan is) als ik terug ben val ik ook altijd meteen in slaap. En wat dapper dat je na twee keer opgenomen te zijn nog een keer kiest voor een kindje. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik hier nog een keer voor zou kiezen, en dat terwijl ik altijd heb gezegd dat ik moeder wilde zijn van een groot gezin. We gaan gewoon ontzettend veel van dit kindje houden en stiekem doe ik dat al vanaf de dag dat ik weet dat ik zwanger ben. (Is dat gek ?)

5. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL

Ik ben tijdelijk volledig gestopt met werken want het is niet te doen. Ik lig de hele dagen als een zwak schaap op de bank, er zit gewoon ff niks in, en er komt ff niks uit. Mijn ouders helpen regelmatig met mijn kinderen. En mijn huis ziet er niet uit. Maar denk dat dit wel de laatste zwangerschap word, want ik trek dit niet nog een x. Het is niet gek nu al van je kindje te houden . Dat zeg ik ook steeds tegen mijzelf zo blijft het nog enigszins dragelijk .

6. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Er zijn ook nog andere medicijnen die het misschien net wat dragelijker kunnen maken, bv Primperan.

Deel Deze Pagina