Wanneer is ovitrelle uit je lichaam? Ik heb al een aantal dagen steekjes in baarmoeder en zere borsten. Dit kan natuurlijk komen door de ovitrelle. wie kan mij meer vertellen? En wie hebben er meer ervaringen? Groetjes marretje
Hoi Marretje, Ik heb zelf niet echt getest met testen om te kijken hoe snel het uit mijn lichaam was maar ik weet dat het tot 10 dagen kan blijven zitten in je lichaam. Zit je nu een aantal dagen na Ovitrelle? Dan kunnen de steekjes nog van het vocht zijn van je eisprong. Ik had ook aantal dagen nog last van allerlei dingen
Ik heb na 10 dagen getest en toen was mijn test volledig wit. Hangt natuurlijk ook af van de hoeveelheid die je spuit.
Ik heb pregnyl gebruikt, dat was na 10 dagen weg. Heb namelijk vanaf 5 dagen na de spuit om de dag getest.
Bij mij na 13 dagen nog niet. Toen werd ik ongesteld.. ik reageer gewoon niet goed op ovitrelle. Wordt er een heks van haha.
Ik heb een keer dagelijks getest na ovitrelle en op 8dpo was mijn test weer wit. (Dus 10 dagen na de ovitrelle)