Hoi, Je ziet mijn banner, ik moest op 18 maart mijn menstruatie krijgen, maar heb het op heden nog steeds niet. Symptomen: - Steeds buikkrampen - Gerommel in mijn buik - Steken in mijn linkerzij (boven de heup) - Gevoelige tepels en de tepelhof is ook gevoelig - Slapeloosheid en als ik slaap, slaap ik heel vast - Veel afscheiding (doorzichtig met witte stukjes) (sorry voor de details) - Minder eetlust, wel honger maar nergens zin in - Enorm veel pijn in mijn onderrug - Dipje - Ik moet wel vaak plassen maar niet dat ik elk half uur moet Normaliter heb ik mijn menstruatie altijd op tijd. Ik ben nu dus inmiddels een aantal dagen overtijd. Ik heb maandag eind van de middag een test gedaan en die was negatief. Ik heb totaal ook geen gevoel dat ik ongesteld moet worden. Mijn vraag is dus eigenlijk.. Zijn er meerdere dames die zwanger waren en toch laat een positieve test hadden?
Ben je zeker van je eisprong? Ovulatie testen? Getemperatuurd? Anders zou ik eerder denken aan een late eisprong. Waren je vorige cyclussen hetzelfde en ben je al lang van de pil? Speelt ook mee als je niet zeker bent van je eisprong. Ik heb verhalen gelezen van vrouwen die pas laat positief testen maar heb er zelf geen ervaring mee.. Wat de kwaaltjes betreft, dit kan ook komen van ontpillen of een aankomende menstruatie. Hopelijk betekend het voor jou toch een zwangerschap! Succes
Ik gebruik al 2 jaar geen anticonceptie meer, te veel lichamelijke klachten en ben met die troep gestopt. Dus ontpillen is niet mogelijk haha. (ik gebruikte de nuvaring) Ovulatie testen gebruik ik niet, we doen het gewoon in mijn vruchtbare dagen en we zien wel wat er van komt En al mijn cyclussen waren hetzelfde, altijd op tijd, niet overtijd oid. - Ik heb voordat ik ongesteld moest worden, last van pijnlijke borsten, maar dat is ook alles en dat heb ik nu dus ook niet. Daarbij.. De dag dat ik mijn menstruatie krijg, heb ik een vervelende zeurende en aanhoudende buikpijn, dan ga ik naar het toilet en dan breekt het los, neem een aleve en na een half uur kan ik weer functioneren haha. Maar ik heb nu nergens last van, ook niet de menstruatie buikpijn die ik moet hebben, alleen wat buik krampen afentoe.
Kan een zwangerschap zijn maar het kan ook wat anders zijn, zal gewoon nog eens een testje doen.. Succes
Doe nog eens een testje in de ochtend zou ik zeggen. Dat maakt soms ook uit. En ik ken verhalen van mensen die pas een week na nod positief testen. Dus wie weet...
Dan ben je niet zwanger maar is je cyclus gewoon een stuk langer. Overigens als je wel zwanger bent heb je vaak juist wel die menstruatie achtige klachten. Misschien toch niet zo regelmatig als normaal helaas hebben we het niet zelf in de hand!
Als je al twee jaar regelmatig ongesteld bent en nu ineens niet, het hoeft niks te betekenen maar gek is het wel. Ik zou het nog even afwachten tot na het weekend en dan maandag nog een test doen. Als die weer negatief is en je bent nog steeds niet ongesteld dan even naar de huisarts.
Toen ik zwanger was, was ik vooral heel moe en voelde ik mijn onderrug goed soms savonds met vlagen misselijk. Maar diezelfde symptomen heb ik als ik ongesteld word
Ik weet het zelf ook even niet meer. Ik had afgelopen vrijdag ineens buikpijn, ik werd heel erg duizelig, enorm zweten en viel bijna flauw, ik had eerst roze afscheiding, daarna beetje rood, duurde ook maar 1 dagje, daarna bruine afscheiding (als ik ongesteld ben, ben ik het 2 dagen heel erg hevig en de 3e + 4e dag nog een beetje en daarna is het weg . 2 jaar geleden had ik dit ook en dat bleek een innesteling zijn geweest maar had geen bloedverlies (heb een miskraam gehad paar weken erna) Ik heb vanaf dat moment last van buikkrampen afentoe en steekjes in mijn linker eierstok en soms rechts maar ik heb geen last van mijn borsten oid. Ik weet ook niet meer wanneer ik toen last van mijn borsten kreeg toen ik wel zwanger was, volgens mij was dat na mijn NOD. Ik weet dus ook niet hoelang het duurt voordat je pijnlijke borsten krijgt na een innesteling. Ik ga morgenvroeg iig testen want aan de ene kant denk ik, ik ben zwanger en aan de andere kant denk ik, nee ben het niet want heb geen pijnlijke borsten.
Mocht ik wel zwanger zijn,,dan is mijn eisprong ook veel later geweest en weet ik dus niet wanneer mijn menstruatie dag is, allemaal een beetje raar dit iig haha. Gezien ik altijd op tijd ben met mijn regels namelijk. Ik zal het morgenvroeg weten, als de test negatief is, ga ik er vanuit dat ik gewoon niet Zwanger ben en dat mijn lichaam een beetje in de war was. Vind ik wel klote want nu weet ik niet wanneer mijn volgende menstruatie moet zijn haha. Worden leuke maanden, not! Haha