Knorrige maag

Discussie in 'Gezondheid' gestart door FB1984, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hallo,

Wie heeft er nog meer last van een knorrige hongerige maag?
    Ik eet aardig veel (ook snoep helaas), en eet ook meerder porties per dag. Maar toch heb ik dagelijks last van een knorrige maag, ik heb op dat moment niet echt honger hoor. Maar soms heb ik dit alweer na 1 a 2 uurtjes na t eten. Toch niet normaal eigenlijk?

Hebben jullie hier ook last van?
    Moet ik nu nog meer gaan eten? Of vaker? Wil ook niet tig kg's gaan aankomen!
    Word ook snachts wel eens wakker met knor maag:$

Bedankt alvast voor de reactie's!

Liefs Fab

2. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik eet dan een broodje of fruit, maar tis erg vervelend idd, heb je net gegeten knort je maag alweer

3. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi,
    Ik herken het hoor. :)
    Na weken misselijk te zijn en veel overgegeven te hebben lijkt me lichaam nu alles in te willen halen.
    Het honger gevoel is constand aanwezig, soms best irritant. Ik sta regelmatig in de kast te turen om iets uit te kiezen.
    Bij mij helpen crackers wel goed tegen het honger gevoel.
    Zolang je gezond probeert te eten zullen de kilos die je aankomt wel meevallen hoor.

Groetjes.

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ook herkenbaar, vaak pak ik ook iets van een crackertje ofzo, dat helpt wel, of een appeltje.
    ´s Nachts is wel het meest irritante, dan kun je gewoon niet meer slapen! Ik heb koekjes naast mn bed liggen voor als het echt te erg wordt, dat helpt wel (1 koekje dan he, niet de hele trommel zeg maar haha).

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik eet tussendoor vaak tomaatjes of komkommer, is gezond en kan niet zo'n kwaad.
    Denk dat ik ook maar weer Lu crackers ga halen. Die at ik in het begin van de zwangerschap heel veel, lekker zout ook.
    Denk alleen dat dit weer niet goed is met naar de wc gaan;)
    Hahaha

Ik ben tenminste niet de enige die dus zo'n "honger" gevoel heb.

Heb nu ook alweer honger, maar vind t te vroeg om avondeten te gaan maken. Ga maar even wat fruit pakken;)

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    hihi het lijkt wel of we echt hetzelfde hebben. Ik at in het begin ook steeds die Lu crackers (olijf), toen ik nog misselijk was.
    Nu heb ik ook zo'n soort crackertjes op mn werk voor als ik tussendoor honger krijg.
    En ik had net ook al erge honger, dus ik heb maar 2 broodjes kipfilet gepakt. We eten vanavond dan gewoon wat later.

Wat bij mij trouwens ook helpt tegen honger 's nachts, is voor het slapen gaan nog een beschuitje eten. Niet teveel calorieen, maar je hebt toch iets in je maag. Succes ermee :)

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hahah idd allemaal t zelfde!
    Ik haalde ook de Olijf van Lu:D Werkte echt super goed tegen de misselijkheid ja. Ik leefde daar bijna op. Ging soms bijna een pak per dag door heen....
    Ik ga ook maar eens voor t slapen gaan nog iets kleins eten ja.
    Kijken of t helpt. En ga ook weer even de Lu crackers inslaan.
    Helaas hebben ze de olijf niet altijd:(

X

8. misa

misa Niet meer actief

Ooh ja... heeeeel herkenbaar! Ik denk de hele dag aan eten of snoep ofzo. En als ik er niet aan denk dat doet mijn maag het wel: knorren..!
    Oja, het blijft niet alleen bij denken aan... ;)

9. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik vind het al bijna jammer dat ik van de misseijkheid af ben. Ik kan idd ook blijven eten. Probeer het wel gezond te houden, het lijkt wel alsof het niet echt uitmaakt wat ik eet, of het nu een uitgebreid ontbijt is of een halve boterham, ik heb na een uurtje (of twee als het meezit) weer honger.

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    De eierkoeken zijn deze week in de Bonus bij de AH. Ook een redelijk gezond tussendoortje:)

Deel Deze Pagina