Joehoe! Zin in!! A.s. zaterdagavond heb ik weer een avondje voor mezelf! De kids liggen in bed, manlief is weg! Kan ik eens kijken wat ik wil en wat lekkers snoepen, vind ik wel dat ik dat verdiend heb! Dus......wat is een leuke film? (romantisch komedie of een hele spannende thriller) en wat is lekker om te snoepen? Ik lust alles haha!
Haha te grappig! maaruhh zit je man normaal op de afstandsbediening? Ik zou gaan voor mijn favo combo: Clueless, rode wijn en chips!
joh dat is hier elke avond feest, alleen op maandagavond is hij thuis en om het weekend. Voor de rest ben ik elke avond alleen
Wil je veel plezier wensen,geniet er maar van Hier afgelopen zaterdag het rijk voor mezelf alleen gehad,man had een verjaardag van een collega en de kleine man had ik lekker bij opa en oma gedumpt En het was heeeeerrrrrrlllliiiijjjjkkkk. Ik had vooral spelletjes op mijn laptop gespeeld,en als lekkers brie en kaas stengels. Oja en savonds een lekker biertje gepakt,aangezien ik de volgende ochtend lekker kon uitslapen.
haha, geniet er van! Hier ook eentje die bijna elke avond alleen thuis zit (dochter in bed, man aan het werk). Alleen van vrijdag t/m zondag moeten we de afstandsbediening delen
Ik zou voor een jank film gaan. Dear John of nu sisters keeper, al vind ik bijna alles nu om te janken! Dan gewoon lekker onder een dekentje met een zak m&ms en een zak gewone chips evt met een dipsausje!
heb het rijk al 7 weken alleen en er komen er nog 5 bij... dus ben blij als me kerel zometeen weer lekker om me heen is en zeurt om de afstandsbediening.. en lekkers nemen we altijd samen haha
Hahaha, normaal hebben we het heel gezellig hoor, we kijken wat we allebei leuk vinden. Maar iets romantisch vindt hij dan niet zo leuk en ik vind toch alles wel leuk! Verheug me gewoon op een avondje voor mezelf, lekker snacken!! Kan ik toch beter alleen
afleveringen van desperate housewives of van criminal minds (maar das niet echt luchtig ofzo) en dan met dorrito chips uit de oven. - oven voorverwarmen - klein laagje dorrito saus in schaal , chips erboven op , geraspte kaas erover en in stukjes gesneden rood pepertje, beetje saus eroverheen - in de oven zetten totdat de kaas is gesmolten en alles lekker warm is.
Ik ben zaterdagavond ook alleen thuis. euhmmm... kom ik weer op : The holliday the breakup PS I Love you The lakehouse He just not that into you The back-up plan Wijntje,oude kaas,gevulde pepers,olijfjes,toastjes met filét of brie. of chocolade....of chippies...of euhm..heb je even?
Uh waarom zou je dan zo los 'kunnen' gaan qua snacken? Dus als je kerel thuis is zit je op een houtje te bijten of wat?
same here, maar dan woensdag en om het weekend... En heel af en toe door de weeks op extra dagen. De lol is er voor mij dus wel vanaf haha Bloem een fijne avond gewenst!
Ik kan me ook altijd verkneukelen bij de gedachte aan al die hapjes... Helemaal voor mezelf! Weet je hoe lekker het is om soms niet te hoeven delen Manlief heeft altijd zo'n tempo, daar kan ik niet tegen eten. Voor ik het weet zegt ie met een stralende lach: de laatste is voor jou liefje! Ach schat, hoe gul! de eindstand is dan vaak 12-5 ofzo... En kolenschoppen van handen ook dus een handje chips verschilt bij ons nogal. Mmm. Oude kaas, toastjes met filet american, chocolade, wijntje. Films kijk ik niet graag in m'n eentje, dus ik pak de iPad erbij en ga de hele avond lang internetten. Omdat het kan