Zo ontzettend moe...

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by marleenb1983, Jun 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleenb1983

Mar 27, 2007
    12
    0
    0
    Ik heb een vraagje, ben nu bijna 6,5 wkn zwanger en zo ontzetten moe. Ik kan als ik 1 uurtje uit m'n bed ben weer terug om te slapen.
    's Middags ga ik nu meestal een paar uur slapen maar is dat wel goed? Ben bang om in een een neerwaardse spiraal te komen en straks helemaal niets meer te kunnen van de de moeheid. Hebben jullie tips voor mij? Ik slik al extra vitaminen speciaal voor zwangeren.

Alvast bedankt!

Groetjes Marleen

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Marleen,

het is echt een zwangerschapsverschijnsel, de moheid in de eerste 3 maanden. Het wordt echt wel beter hoor, maar hier moet je even doorheen. Probeer je dagelijkse dingen wel te blijven doen, maar meer rust te nemen tussendoor en je sociale bezigheden even flink te verminderen tot nadat je uit deze vervelende periode bent. Probeer wel in beweging te blijven anders kom je inderdaad moeilijk uit die moeheid, maar verwacht gewoon deze maanden even niet teveel van jezelf. Je lichaam is bezig aan de zwangerschap te wennen en al je energie wordt gebruikt voor de groei van je kleine. Die gaat nu gewoon even voor vindt het lichaam.

Groetjes Brigitte

Share This Page