Onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door keano, 28 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Hallo allemaal,

Vandaag ben ik 3 dagen overtijd en heb een test gedaan, helaas gaf die negatief aan:(..Ik ben ben nog nooit overtijd geweest..behalve toen ik zwanger was dan..Ook heb ik totaal geen last van eventuele menstrutie klachten..Ik was zo blij dat ik overtijd was en zeker na mijn miskraam, maar aan dat gevoel kwam helaas vandaag een end...Nu vraag ik me af of iemand dit ook mee heeft gemaakt en me zou kunnen helpen..maakt niet uit of het positief en of negatief is..nou ja liever positieve verhalen;)..Ook heb ik afgelopen zondag krampen onder in mijn buik gehad maar waren snel weer over, en ik ben ook geen bloed verloren..alvast bedankt

2. LJSIJ

LJSIJ Lid

26 nov 2014
    34
    0
    0
    Ik kan je helaas geen "positieve ervaring" geven.
    Toch wil ik even reageren, want geen reactie krijgen is ook weer zo wat he?!

Ik heb altijd een cyclus van 27 dagen gehad, ik kon de klok erop gelijk zetten.
    Tot ik afgelopen zomer ineens een cyclus van 35 dagen had.
    Ik heb niet getest, want er was absoluut geen mogelijkheid dat ik zwanger was.. en werd uiteindelijk dus gewoon ongesteld.
    Ik vond het heel raar, maar heb er verder geen aandacht aan besteed.
    De cyclus daarna duurde ook wat langer.
    Toen heb ik er wel een test tegenaan gegooid, omdat de mogelijkheid er wel was dat ik zwanger was, maar helaas..
    De maand daarna weer mijn 27 dagen cyclus terug, en de maand erna zwanger.

Naja, je hebt niet heel veel aan mijn verhaal.. maar een lichaam steekt soms gewoon raar in elkaar.
    En ookal heb je dus altijd al een regelmatige cyclus gehad, er kunnen zomaar uitschieters tussen zitten (zonder verklaring).

Hopelijk is de oorzaak bij jou wel een zwangerschap, een late innesteling kan natuurlijk ook nog he?!

Ik zou overmorgen nog een testje wagen, en anders even langs de HA.

Ik duim voor je!!!

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb helaas altijd een cyclus tussen de 28 en 37 dagen gehad maar ook eens een uitschieter van 55 dagen en was ook erg hoopvol toch zwanger te zijn maar helaas :(

Denk dat je niet meer kan dan afwachten en je kan altijd over een paar dagen nog eens testen.

4. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Ten eerste bedankt voor je reactie;)...begin me nu ook te realiseren dat ik waarschijnlijk niet zwanger zal zijn en het gewoon deze keer langer duurt..Mijn vriend en ik hebben besloten als ik woensdag nog niet mijn menstruatie heb even testen..is het dan nog negatief dan neem ik contact op met de dokter..iig bedankt voor je reactie..

5. LJSIJ

LJSIJ Lid

26 nov 2014
    34
    0
    0
    Geen dank hoor!!
    Ik hoop voor jou en je vriend dat je woensdag gewoon een positieve test in handen hebt.
    Zo.niet, duim ik voor je dat t alsnog snel gebeurd!
    Succes meid!

6. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Bovenstaande klopt wel, ik heb ook een gemiddelde cyclus van 27 dagen en in april had ik ook een onverklaarbare uitschieter van 35 dagen. Nu twee dagen over tijd, dus ff afwachten of het toch niet weer een uitschieter is :)

liefs

7. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey ik duim voor jou, maar moet eerlijk zeggen in die 2 j dat ik geen pil nam, altijd een mooie cyclus gehad van 28-29 dagen, maar ik denk 2x een uitschieter gehad dat ik 4 dagen over tijd was, echt heel vreemd, maar was niet zwanger...

Mijn duimpjes draaien voor jou!

Deel Deze Pagina