Zo ontzettend moe!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BusyQueenBee, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik het helemaal niet zo erg, maar nu!
    Ik ben alweer moe, een halfuur nadat ik uit mijn bed ben, en dan moet de dag nog beginnen!

Nu heb ik het geluk dat mijn man in de avond werkt, en overdag dus thuis is, maar ik vraag me wel af hoe de vrouwen dat doen die 40 uur p.w. werken en/of alles alleen moeten doen?

En vooral ook, wanneer stopt die moeheid een beetje?

2. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    In het tweede trimester was het moe zijn iets beter, nu val ik s avonds na het eten direct in slaap... een oplossing is er niet echt. Slapen wanneer het kan, al ben je zo suf als iets er na.

3. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Goh, ik kan me dat echt niet voorstellen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat echt niet, liep ik met 36 weken nog de hele dag in de dierentuin! Stom is dat, hoe je nu al merkt hoe anders een tweede zwangerschap kan zijn..

4. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Heekenbaar... Ik ben ook zo vreselijk moe.. Bij mijn eerste zwangerschap duurde dit tot zo 16wkn.. Toen kon k gaan liggen wanneer k wilde, nu met een peuter van 3 gaat m dat niet worden.. Hoop snel m'n energie terug te hebben... Tis gelukkig voor een goed doel... :)

5. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Ik heb er eentje van 6 jaar dus die zit overdag op school maar toch, ik voel me meteen schuldig als ik niets in huis doe haha, zo stom...

6. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    heel herkenbaar, ik werk ook fulltime en was helemaal kapot nadat ik thuis was, ondanks dat ik gepast werk heb gekregen, het lijkt erop dat je niet hebt geslapen. nu heb ik aan mijn werkgever doorgegeven dat ik 4 dagen in de week wil ipv 5 gelukkig gaan ze hiermee akkoord. maar soms wel erg moe. gelukkig is de vermoeidheid vanaf week 13 wat minder geworden

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Bij mijn eerste zwangerschap kan ik het me niet herinneren maar bij nr twee was ik inderdaad ook doodmoe. Elke avond na het eten stortte ik in. Dat ging over na het eerste trimester en kwam niet meer terug gelukkig. Nu 5 weken zwanger van de derde en weer zooooo moe... Ik werk vier dagen in de week (voor de klas) en merk toch wel dat het zwaar is soms. Maar ja, niemand die het nog weet dus kunnen ze er ook geen rekening mee houden he (mn baas weet het wel trouwens).

8. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Ik vind het vooral zo lastig om de dingen te blijven doen, die ik normaal gesproken doe. Ik werk vanuit huis, dus dat is een voordeel, maar ook zeker een nadeel. Als ik moe ben ga ik op de bank liggen, en op je werk kan dat natuurlijk niet. Nadeel hiervan is wel dat ik deze week aanzienlijk minder heb gewerkt, als normaal, moet me er echt toe aanzetten.

Deel Deze Pagina