Zo ontzettend onzeker/angstig

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Ridydj, Nov 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ridydj

Ridydj Lid

Apr 2, 2014
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi verloskundige
    heb even getwijfeld om hier mijn vraag te stellen maar ben zo onzeker dat ik het toch even vraag.
    Ik ben na 3 miskramen (allen op 6.5) weer zwanger heb al 2 goede echos gehad op 7.1 en op 21-11-2014 op 9.2 weken de echos waren helemaal goed er was niks raars in en rondom de baarmoeder te zien kindje bewoog en hartje klop goed op tempo en lag goed op groei. Dus volgens de echoscopiste alle goede ingrediënten.
    en toch blijft mijn angst. Hoe groot is nu eigenlijk de angst dat t mis gaat? Ik lees zoveel op het forum dat het misgaat na meerdere echos dat het lijkt of het zo vaak voor komt is dit werkelijk zo? Of is dat maar een klein percentage? Hoop dat u me wat gerust kan stellen
    ik heb met 11 weken weer een echo hoop dat t dan nog allemaal in orde is.
    Sorry dat het een iets langer bericht is!!

Groetjes

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me heel goed voorstellen dat het spannend is. Toch is de kans dat het mis gaat een stuk kleiner geworden doordat bij het kindje het hartje is gaan kloppen. De kans dat het een doorgaande zwangerschap is nu 95%. Ik hoop dat bij 11 weken alles goed is! Succes!

Groetjes Monique

Share This Page