Zo ontzettend onzeker!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Geertjetog, 13 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geertjetog

10 dec 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik moet even m'n hart luchten,

4 mei heb ik positief getest! Helemaal leuk en blij kon alleen nog maar lachen, paar dagen later nog eens getest en gelijk weer een knaller net als de eerste x,
    Vorige week heb ik de verloskundige gebelt en mocht gisteren langs komen voor een vroege echo, uitgaande van m'n laatste menstruatie was dat 12 maart en 15 maart m'n inplanon laten verwijderen, moest ik dan 8,5 zwanger zijn,

Nu gister bij de echo nog maar heel weinig te zien, ze zei tegen me dat het waarschijnlijk nog te vroeg is ze dacht zelf rond de 5 week en dan kan je nog niet veel zien,

Mag volgende week weer terug komen om te kijken of er dan een knipperde rijst korrel os te zien,

Ik ben nu zo ontzettend onzeker en weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet verwachten,

Ze vertelde me ook omdat het m'n 2 zwangerschap is day het dan allemaal wat langzamer kan gaan, en moeilijker te zien is, want blijk ook een gekantelde baarmoeder te hebben,

Mensen hier ervaringen??
    Ben er een beetje neergeslagen van,

2. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Weet je wanneer je eisprong was? Als je 4 mei getest hebt en de meesten testen voor het eerst positief zo rond 4 weken zwangerschap ben je nu pas ruim 5 weken is het niet gek dat er nog weinig te zien is.

3. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk ook aan de hand van je positieve test je nu pas 5/6 week bent,zou me niet teveel zorgen maken

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Je hebt je implanon laten verwijderen... Daarna geen ovu testen gebruikt denk ik? Dus dan weet je ook niet wanneer je eisprong was. Dikke kans dat dat even op zich heeft laten wachten.... Na het verwijderen van de implanon.
    Gewoon even geduld hebben komt vast goed!

5. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Ik denk dat het gezien je positieve test inderdaad zo is dat je pas 5 weken zwanger bent. Dan is zon echo beeld logisch. Dus probeer je niet teveel zorgen te maken en dan zie je hopelijk de volgende keer wat meer op de echo!

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je hebt 15-3 je inplanon laten verwijden en 12-3 je laatste menstruatie gehad? En 4 mei positief getest dan ben je idd niet veel verder dan 5-6 weken wasrschijnlijk hoor.

7. Geertjetog

10 dec 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee wanneer m'n eisprong is geweest, 22 april was test nog negatief,

8. Geertjetog

10 dec 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen ovu test, aangezien ik m'n inplanon heb verwijderd dus nooit gedacht dat ik überhaupt al zwanger zou kunnen zijn

9. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik had toevallig 22 april mijn eerste positieve test en ik ben nu net aan 5+4 week.
    Dan zou je echo dus goed zijn en ben je korter zwanger dan je dacht.de volgende echo zie je vast meer: )

Deel Deze Pagina