Haha hier ook nog steeds, dus gister maar gewoon lekker om 20.30 uur naar bed gegaan. Zo'n lange nacht slapen is dan wel even fijn!
Dat is ook mijn aanpak... Ik zie dat jij ook een kleine van maart 2015 hebt, ik ook. Ik vind het wel lastiger dat ik er daardoor toch vaak wel een keer uit moet snachts en dus minder goed kan uitrusten. dat belooft nog wat voor rest van zwangerschap!
Ja, helemaal eens. Onze kleine is ook nog eens een vroege vogel, vanmorgen lag hij al 'gezellig' vanaf 05:15 uur te kletsen in bed... Dan slaap je dus zelf ook niet meer! Helemaal daarom ook maar af en toe wat vroeger je bed in duiken. Maar vind het zo ongezellig dat je dan helemaal geen avond meer hebt. Voor je gevoel is het dan echt bijna eten en naar bed! Maar ach, hopelijk komt de energie met een aantal weekjes weer terug en vind het aan de andere kant wel een geruststellend symptoom nu we nog zo pril zwanger zijn!
Ja heb precies hetzelfde. De vorige keer was het bij mij na 13-14 weken wel over, dus daar hoop ik nu ook op! En idd het is het enige dat ik voel, dus helpt me iig beetje geloven dat ik echt zwanger ben...