ik als bleekscheet vind het fijn om af en toe is zelfbruiner te gebruiken, omdat ik het mooi vind EN omdat ik het zat ben om te horen: "voel je je niet lekker? je bent zo witjes" maargoed, ik gebruik nu een spray van yves rocher, maar wil wel eens iets anders proberen. wie gebruikt er ook zelfbruiner? en zo ja welke gebruik jij? en zou je die aanraden? (het moet wel een natuurlijke kleur geven, niet oranje zijn en niet vlekken )
bronze goddess klinkt goed hoelang blijft je kleurtje zitten? en hoe donker wordt de kleur? ik wil het niet niet al te heftig anders is het contrast zo groot!
ik gebruikte altijd de zelfbruinende gel van de hema,die was echt super,halen ze t uit het assortiment pfffffffff
ja ik weet het! ik gebruikte altijd een zelfbruinendr lotion van kruidvat, supergoedkoop en heel fijn.. wordt ook niet meer verkocht.. :x
Ik ben zelf echt héél wit (melkflessen wit ) en word hiermee gewoon mooi bruin, niet te maar wel echt een mooi zomers kleurtje. Als je op internet zoekt vind je wel reviews, volgens mij o.a. ook bij Beautygloss en Misslipgloss, ze hebben ook foto's zodat je een beetje kunt zien hoe het uitpakt bij hun. Als ik het gebruik smeer ik me elke 3/4 dgn in.
Ik gebruikte het wel eens. Ik ben inmiddels over heel dat huidskleur gedoe heen en probeer echt heel egaal en mooi wit te worden weer omdat het gewoon beeldschoon is! Maargoed, als je een beetje geld uit wilt geven eraan dan kan ik je Sunlabs aanraden. Het beste wat ik ooit gebruikt had, echt! De kleur die je ervan krijgt is zo natuurlijk en ik kreeg altijd het ene compliment na het andere. Ik kocht altijd een setje met scrub en maintainer lotion erbij via Ebay. Er zijn ook aardig wat reviews op YouTube dacht ik. Ik denk dat ik eens in de 7 dagen het opnieuw opdeed, door de maintainer blijft het vrij lang mooi... En de binnenkant van je handen met groene zeep en een spons schoonmaken na gebruik. Verder moet je het een beetje 'leren' te gebruiken zoals bij elke zelfbruiner.
Ik lees mee! Ik zoek er dus ook nog eentje maar dans el eentje die je niet om de dag hoeft te smeren, want ik vind het best een karwei steeds heel mijn lijf secuur insmeren..
Ik gebruik de zelfbruiner van Chanel Soleil Identité. Ik ben er zeer tevreden mee. Ik krijg geen vlekken, blijft mooi egaal. Een tube kost 33,- maar gaat best lang mee.
Ik ga normaal altijd onder de zonnenbank maar dat word afgeraden als je zwanger bent.. zat te denken om een keer een spray tan te laten doen..iemand daar ervarjng mee?
Ik heb een eigen spray tan Dolgraag zou ik dat willen doen ff lekker laten sprayen zodat ik een mooi kleurtje krijg! Ik heb navraag gedaan: ze zeggen in het 1e trimester niet gebruiken. Toen vroeg ik aan het bedrijf van de spray tan wat hun zouden adviseren en hun vertelde: ik zou na de zwangerschap spray tannen omdat het nog niet bewezen is dat het niet (of wel) schadelijk is en hun adviseerde het zekere voor het onzekere te nemen! Best netjes vind ik dat! Maar op heel veel sites zie ik staan dat het gewoon mag met spray tan, nou ik wacht wel tot na de zwangerschap
daar heb ik wel eens van gehoord, sunlabs. ik ga de reviews kijken! ik heb trouwens van die fases, de ene periode vind ik het mooi om wat bruiner te zijn en dan vind ik het ineens weer mooi om mn eigen huidskleur te hebben (of ben ik die zelfbruiner geur zat )
dat heb ik ook een tijd gedaan, maar het kost me zoveel tijd om dan mooi bruin te worden.. ik verbrand redelijk snel dus mag niet te lang zonnen en dan moet ik dus supervaak gaan om een beetje mooi bruin te worden geen tijd meer voor.. haha
ik gebruik saint tropez,de zelfbruiner van kate moss en andere sterren en die is geweldig.kan je heel de winter gebruiken,nog nooit vlekken of pech mee gehad en vooral héél makkelijk in gebruik.google maar eens self tan kate moss saint tropez.oja ik neem de spray