Spin in mijn bed!!!

Discussion in 'De lounge' started by Champy, Jun 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh ik heb nog steeds de kriebels! :(

Vannacht werd ik wakker omdat er iets kriebelde op mijn schouder, in een reactie leg ik mijn hand erop en schrok me rot! Het was groot met veel poten! :$ EEN SPIN! Ik heb hem een rotgooi gegeven , ben uit bed gesprongen, gillend natuurlijk.., licht aangedaan , maar zag niks zitten... Manlief eruit, zag ook niks.

No way dat ik nog in bed ging liggen, dus was op de bank gaan liggen...

Vond manlief onzin, dus kwam mopperend het bed uit en vroeg wat ik nu wilde doen dan? Ik wilde dus echt niet terug, hij was er nog ergens!

Loopt manlief terug naar de slaapkamer, hoor ik me een gil! Zat er dus een ongelooflijk grote stofspin ( is hier weleens een topic over geweest) op de muur naast mijn bedkant!! Ohhhh daar gilde ik weer! Ik was echt in paniek, die smerige, grote, lelijke, enge spin is gewoon over mij heen gelopen in bed!!!:$ En wat als ik niet wakker was geworden wat dan?!Oehhhhhh..rilling...

Maar na een paar flinke doodsklappen met de vliegenmepper, heeft mijn held dat beest weg gewerkt!:D

En toen kwam hij met het verhaal; "waar er één zit, zit er vaak nog andere" En bedankt! Nu kan ik nog niet slapen he?!

Heel de slaapkamer over hoop gehaald, kon niks meer vinden... Dus met open ogen maar weer in bed gaan liggen , was al moe, nu nog meer en toch maar geprobeerd te slapen....Niet echt gelukt, bij elke kriebel denk ik gelijk aan dat beest...

Nooit spinnen bij ons binnen en dan nu dit...

Ga zo maar weer de slaapkamer uitpluizen :)

Kon hem wel gelijk herkennen dankzij de vele topics toen hier!

2. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Oh jakkes!!! Ik zal eens even gaan zoeken op 't forum. Ik haat spinnen! He bah ik heb helemaal kippevel nu! Fijn dat je held 'm weg heeft weten te werken haha :).

3. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    getsieeeee ik ben ook zo een held op sokken wat spinnen betreft, en toen ik op google keek naar stofspin stonden al mijn haren overeind.

Ieeekk getsie ik denk dat ik ook geen oog meer dicht zou doen!

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

iiieeeww!!!
    heb ook ooit gehad dat er een hooiwagen op mijn neus zat terwijl ik sliep. werd wakker van het gekriebel en ben 3 meter de lucht ingevlogen. heb mijn vriend (toen, nu ex) wakker gebeld om me rustig te krijgen, en mijn huisgenoot uit bed gehaald om m weg te halen. heb geen oog meer dicht gedaan..

ook een keer een wolfspin (man! die zijn echt gigantisch!!) in mijn woonkamer gehad savonds laat. woonde toen om de hoek van het reptielenmuseum, en die hadden net de dag ervoor een inbraak gehad. heilig van overtuigd dat die daar dus vandaan kwam, en hij ook giftig was ;) wist ik veel dat die ook gewoon in huizen wonen. bah bah, nog steeds rillingen als ik er aan denk.

nu woon ik heeeeeel hoog, en heb begrepen dat spinnen niet boven een bepaalde hoogte komen, heb er nog geen gezien sinds ik hier woon, dus laat ik maar hopen dat ze gewoon hoogtevrees hebben..

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik woon ook heel hoog (16) en heb toevallig van de week onze eerste spin in 3 jaar gespot ;) Ik ben gelukkig totaal niet bang voor spinnen, dus had er niet echt last van, maar het is wel waar dat ze op grote hoogte veel minder voorkomen!

6. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    lol bij ons thuis moet ik altijd de spinnen verwijderen hahaha of ik stuur 1 van de katten erop af, istie ook zo weg de spin.
    Dat is hap slik weg hahaha.

7. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh miffy; Ik denk kijk ff naar wolfspin, maar uehhhh die ziet er ook niet fijn uit idd!

Corina: Waar haal je zo'n kat? hihi

8. Nessy

Nessy Fanatiek lid

Feb 27, 2008
    2,309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ieww...een spin in bed !!!!:$
    Ik had exact hetzelfde als jouw gereageerd.Ben niet bang uitgevallen
    maar spinnen daar moet ik echt niks van hebben.Gelukkig slaap ik met
    mijn mond dicht.Moet er niet aan denken dat er anders een spin in
    de nacht je mond inkruipt.:$

Dierenweetjes - Spinnen | Dier en natuur: Dieren

9. Esin

Esin Niet meer actief

Ik zou ook de hele buurt wakker gillen als mij dat zou overkomen.
    Ben echt bang voor spinnen...

Mijn oom heeft dit ook een keer meegemaakt.. haha
    Hij lag lekker in zijn bed met zijn vrouw en zei tegen haar:
    ''Hou nou eens op met dat gekriebel bij mijn voeten''
    Mijn tante zei: ''Ik kriebel helemaal niet bij jou voeten''
    Mijn oom gooide het dekbed omhoog en lag daar een giga dikke zwarte spin in bed... haha

10. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    oww nee had ik nou maar niet gaan lezen!!

ben nu alweer bang om vanacht naar bed te gaan..

thnxxxx

11. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    Gedver!!!! ik durf ook niet meer naar bed, ik ga toch echt nu, al is het hier 30 graden, de slaapkamer eens goed nakijken... ik geloof dat ik toch al een tijdje niet meer onder het bed heb schoongemaakt.....8)

xxx

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

eh jasses ik durf al niet meer te slapen voor vanavond whaha

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

het soort spin ken ik niet (ga het ook niet opzoeken ben heel bang voor spinnen)
    maar iiek wat moet je geschrokken zijn, moet er niet aan denken

14. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Haha jaren geleden gevonden op marktplaats :)
    Houden vliegen, spinnen en muggen weg hahaha

15. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik heb nog een spuitbus vergif gevonden, is eigenlijk voor vliegende insecten, maar ga deze toch maar even opspuiten in de slaapkamer....

Ik sprak net mijn man en die had er ook nog steeds een naar gevoel van in zijn buik hahaha, dus dat wordt wat vanavond!

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb toch liever een spin in mijn slaapkamer dan een kamer vol gif! Ik haat alleen spinnen vanwege het rag dat ze maken. Die grote zwarte spinnen maken niet eens een web, maar vangen wel veel ongedierte!

De enige spin die ik niet beetpak is een kruisspin, die kunnen je wel bijten verder bijten ze niet.

Geen reden om bang te zijn, hoewel ik ze liever ook niet in mijn bed heb hoor, want als je ze per ongeluk plet krijg je zo`n vieze vlek.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Iehhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Fruitje

Fruitje Niet meer actief

Ja, die beestjes komen weer binnen nu alle ramen openstaan. Dat ze altijd met zijn tweeen zijn is vooral in het najaar. Dan gaan ze paren :)

19. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

bah bah bah... nu durf ik niet meer naar bedje toe ;)
    bedankt! :)

20. Tink

Tink Niet meer actief

Share This Page