Mijn zoontje heeft gelukkig overal doorheen geslapen en werd pas wakker toen de politie al weer weg was. Ik heb hem verteld (hij is 2.5) dat er een stoute meneer was en dat mama toen de tita's (zo noemt hij de politie) had gebeld en dat die meneer toen weg was gegaan en de tita's hier geweest waren. Hij vond het wel spannend en vond alleen dat de politie de auto dan wel buiten moest laten staan want er mochten geen auto's hier binnen.
Jeutje, zit met open mond je verhaal te lezen!! Knap van je hoor dat je zo koel bent gebleven, erg knap van je!
Jeetje.. Kreeg echt kippenvel van je verhaal.. Ontzettend goed gehandeld!! Maken ze geen compositietekening zodat ze die schoft kunnen pakken? Hij zal het vast vaker hebben gedaan of geprobeerd! Sterkte me de verwerking, lijkt me niet niets..
Jezus meid! Wat schrijf je dit rustig! Ik zit hier echt met kippevel en tranen in mijn ogen je verhaal te lezen (komen even herinneringen boven) Wat een misselijke vent zeg! En wat goed van je dat je zo helder reageerde en niet in paniek schoot. Je kunt idd echt trots zijn op jezelf! En dankbaar dat het hier bij gebleven is.
Wat eng zeg.. Is het dan niet iemand die jou kent??? Heb je geen man/vriend?? zo niet, dan zal hij weten dat je alleen woont.. Maar knap van je
Ja, is echt heel gek dat ik er zo rustig onder kan en kon blijven. Toen ik met de politie aan de telefoon was was ik wel helemaal in paniek en durfde mijn slaapkamer niet meer in. Als ik nu over straat fiets dan kijk ik onbewust de hele tijd of ik hem zie. Ik probeer niet te denken over wat er had kunnen gebeuren. Ben echt zo ontzettend blij dat hij blijkbaar niet wist dat ik een zoontje heb.
Sjee zeg wat een verhaal Knap van je hoor dat je zo hebt gereageert, ik zou niet weten hoe ik zou reageren maar ja dat weet je pas als je het zelf meemaakt! Sterkte met het verwerken meid! Maar waarom denk je eigenlijk dat ie niet opgepakt gaat worden, je kan hem toch duidelijk beschrijven?
Weet ik niet, dat denk ik gewoon. Het is best een grote stad, hij kan alle kanten opgegaan zijn. Hij kwam niet uit deze buurt en op zich zijn er best wel veel mannen die aan het profiel voldoen. Hij had niet echt specifieke kenmerken.
Nou de politie kan tegenwoordig vrij veel hoor dus ik hoop voor je dat ze hem te pakken krijgen aangezien de politie het vrij hoog opneemt, dus zullen ze wel heel serieus ermee omgaan. Je moet er toch niet aan denken dat ie het weer een keer bij iemand probeert en het wel slechter afloopt
oh meid wat versdchrikkelijk eng. ik hoor zulke dingen altijd alleen op het nieuws. nu jij het zo beschrijft lijkt het heel dichtbij. wat erg wat je hebt meegemaakt zeg. En jeetje wat ontzettend knap van je dat je zo durfde en kon reageren. Van te voren weet je nooit wat je zal doen. Vind het heel goed van je.
Jeetje ik krijg gewoon kippevel van je verhaal... Wat moet dat eng zijn geweest, weet niet of ik zo goed als jou zou kunnen reageren in dat geval hoor... Echt super hoe je het hebt aangepakt en gelukkig is het allemaal goed afgelopen! Nu alleen nog hopen dat ze die *** te pakken krijgen!
heel goed van! Maar vreselijk om dat mee te maken! Ik hoop voor je dat dit je niet weer gebeurd! Dit gun je niemand! Ik ben blij dat het goed is afgelopen!
Ohhhhhh meid wat goed van je !!!!..je mag zeker trots op jezelf zijn..en ik denk dat ik voor meerdere spreek als ik zeg dat wij ook trots op je zijn !!! Nou hopen dat die creep snel gepakt word , voor hij nieuwe slachtoffers maakt die niet helder zouden kunnen denken ... Nogmaals goed gedaan meid!!
Jeetje, wat een heftig verhaal Ik vind het super knap dat je zo hebt gereageerd en nog helder na kon denken! Ik hoop dat die engerd snel gevonden wordt... Ik wens je veel sterkte met de verwerking, dit is niet niks...
jee ik zit echt je verhaal te lezen... wat een creep zeg! je mag idd erg trots zijn op jezelf dat je de situatie in de hand wist te krijgen!! wat een mazzel heb je gehad en ook dat je zoontje sliep! want wat nou als hij begon te huilen en die engerd hoorde dat... oo ik zou nu doodsbang zijn als ik jou was pfff.... hou alles maar goed op slot hoor!! wat een creeps zijn er toch op deze wereld...:x
Gadver, dit meen je niet! Wat een eng verhaal! Maar inderdaad, wat ontzettend goed dat je zo hebt gehandeld! Pfff...! Pas je wel goed op jezelf? Dat de klap later niet alsnog aankomt? Ik zou het niet onderschatten!