Jeeej wat knap van je meis!! Wat verschrikkelijk dat je dit mee hebt moeten maken. Veel sterkte in de verwerking. Liefs
jeetje wat eng verschrikkelijk! wat goed dat je zo gereageerd hebt..ik zou volgens mij helemaal in schock zitten en niet weten wat ik zou moeten doen. Echt knap van je! Hopenlijk slaap je de komende nachten goed
Jeetje meid wat een verhaal, wat eng als je zoiets overkomt zeg! En wat ontzettend goed dat je zo hebt kunnen reageren! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan meid.
Je kunt inderdaad trots op jezelf zijn! Ik hoop dat ze de dader te pakken krijgen en jij je gevoel van veiligheid weer terug krijgt.
Jeetje wat een verhaal Dat is schrikken zeg, denk dat ik niet zo rustig had kunnen blijven hoor! En ook nu achter af... vind t erg knap van je! Maar als ik je verhaal zo lees, lijkt t me dan toch dat die man jou lijkt te kennen, niet?
bah kippenvel meid. wij hebben hier van die goedkeurde sloten van de politie. kunnen ze niet binnen komen(zeggen ze) vind het heel knap van je,hoe je gehandeld hebt
jeetje zeg dat je zo rustig bent gebleven , echt knap hoor , ik denk dat ik uit angst alles zou doen voor hem bang dat ik anders vermoord zou worden bah echt eng hoor maar je hebt super gereageerd ,zeker trots zijn op jezelf
Ik herkende hem echt helemaal niet. Was ook niet echt het type mens waar ik mee om ga. Aan de ene kant denk ik dat ook maar aan de andere kant wist hij niet dat ik een kindje heb en hier wonen bijna alleen maar mensen met kinderen dus dan lijkt het weer op een soort van spontane actie. Er blijft vannacht weer een vriendin slapen en het weekend ga ik naar mijn ouders, even tot rust komen. Ik heb er ook wel echt last van hoor, maar ik ben gelukkig heel goed in dingen terug te brengen naar wat ze zijn. Dus ga niet malen van dit en dat had kunnen gebeuren. Maar meer van dit zijn de feiten en daar moet ik iets mee.
Was echt heel raar, maar ik had echt zo'n gevoel van "NEE, dit gaat mij nu niet gebeuren." Ik zat op mijn bed en dacht echt heel nuchter na. Had echt zo'n soort van helicopterview. Ik was niet echt bang dat ik vermoord zou gaan worden, ik dacht aan mijn zoontje en dat ik dat niet mocht laten gebeuren.
Dan denk ik echt wel dat de politie hem snel gaat pakken, je hebt hem zo goed gezien volgens mij! Hoe gaat het nu met je?
Jeetje,wat heftig meid! Ik hoop dat ze die schoft snel te pakken hebben,maar je hebt goed gehandeld hoor!! Ik hoop dat je het snel een beetje een plekje kunt geven!
Super goed gehandeld en ik hoop dat ze die engerd snel oppakken, mijn god wat een debiele mensen heb je toch in de wereld!
Jemig meid, ik schrik hier echt enorm van. Ik vind je echt heel dapper en ik hoop dat je dit weekend een beetje tot rust kan komen. Ik mag hopen dat ik zo'n tegenwoordigheid van geest heb op zo'n moment. En je mag idd heel erg trots zijn op jezelf!
Super gedaan meid! Ben echt trots op je! Ik zou zelf niet weten wat ik in zo'n situatie zou doen! Wel heel heftig! Hopelijk kun je een beetje bijkomen dit weekend! Sterkte! Kus &liefs.
OMG wat vreselijk!! Gatver gatver!! Super gedaan hoor meid! Ik weet niet wat ik in zo'n situatie had gedaan, maar vind echt super dat je zo sterk blijft. Lekker naar je ouders als je je daar prettig voelt en goed aan jezelf denken. Ben je alleenstaand?
jeetje meis wat een verhaal zeg poeh en echt dapper van je dat je je zo kalm bent gebleven ik ben echt even in schok dikke knuffel