Zo ontzettend trots op mezelf!!

Discussion in 'De lounge' started by soovi, Jun 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Jee..wat verschrikkelijk.
    En wat knap dat je zo helder van geest was. Ik weet bijna zeker dat ik wel in paniek zou raken.

Gelukkig is het goed afgelopen en heeft je zoontje er niets van meegekregen.
    Hopelijk kun je het allemaal een plek geven, het is niet niks wat je hebt meegemaakt.
    Heb je slachtofferhulp aangeboden gekregen?

2. fabsie

fabsie Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,289
    0
    0
    GAAAAAATSIE zeg, wat eng!!!!! Krijg er kippevel van. Wat een nachtmerrie zeg. Maar enorm knap van je dat je zo helder hebt kunnen nadenken en zo hebt gehandeld. Inderdaad, jij mag trots op jezelf zijn. Jakkie....

3. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Ja, ik ben alleenstaand. Ben nu nog bij mijn ouders, sowieso wel lekker want zij hebben een grote tuin :).
    Had zoiets wazigs vrijdag, ik krijg ineens een uitnodiging van iemand om vrienden te worden op facebook, die ik helemaal niet ken. Dezelfde woonplaats als ik, foto was vrij wazig. Het zou de man die bij mij binnen wilde komen kunnen zijn, maar het zou ook kunnen dat het totaal iemand anders is. (ook smal gezicht en blond haar wat achterovergekamt is)
    Ik heb ook helemaal geen connectie met deze persoon, geen gezamelijke vrienden en ook geen gezamelijke vrienden van vrienden. Ik heb vrijdagavond meteen een berichtje gestuurd waarin ik alleen heb gevraagd; waar ken jij mij van? Maar ik heb daar geen antwoord op gehad, ben ik nu gek aan het worden of is dit wel heel erg toevallig?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou het even doorgeven aan de politie!

5. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Jeetje wat heftig zeg. En wat goed dat je zo gehandeld hebt.

Sluit me bij Umm85 aan, melding maken bij de politie.

6. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    1 bullshit verhaaL,

7. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    En jij bent daar zo zeker van, omdat.......?

8. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    sorry hoor maar was jij erbij?

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

:(

Wat is dat voor rare reactie?

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik zou er ook een melding van maken. Stel dat hij het wel is... Lijkt me erg griezelig!

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nouja....:(

12. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Daar ga je toch wel melding van maken?:$
    Heb je nog iets gehoord van de politie, houden ze je een beetje op de hoogte?

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ook een vreemd gevoel bij het verhaal.
    Maar als het waar is, petje af.

14. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    waarom zou ik dat verzinnen?

15. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja idd waarom zou iemand zoiets verzinnen? vind het wel een beetje raar hoor dat je zoiets zegt... zeg dan niks ofzo... pfff

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Geen idee waarom je zoiets zou verzinnen. Ik vind het gewoon een beetje apart allemaal, kan toch?

17. caroline16

caroline16 Niet meer actief

apart? misschien dat jij heel anders zou reageren en misschien wel bestolen of verkracht zou worden, maar ik ben heel trots op TS dat ze zichzelf heeft kunnen verdedigen!

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Het komt door de manier waarop ze het beschrijft, en door dat facebook verhaal.

Maar goed, zoals ik al zei, misschien zit ik er helemaal naast. Als dat zo is, petje af.

@Renate, ik reageerde inderdaad heel anders. De situatie was ook wel iets anders, en het liep ook anders af helaas.

19. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Iedereen heeft een andere manier van met dingen omgaan. Mij helpt het nu eenmaal altijd om dingen voor mezelf heel rationeel proberen te zien. Natuurlijk ben ik er niet zo rustig onder als dat ik het opschrijf, maar voor mij werkt dat het best.

Dat facebook verhaal is ook vreemd. Maar juist omdat alles heel raar is ga je op een gegeven moment overal iets achter zoeken. Ik krijg nooit geen uitnodigingen van mensen die ik helemaal niet ken. En dan net op dit moment zorgt dan dat ik daar onrustig van word en om het van me af te schrijven heb ik het hier gepost.

@ foxter; wat akelig dat het bij jou heel anders is afgelopen.

@ iedereen; bedankt voor het medeleven.

20. Foxter

Foxter Niet meer actief

@ Lotte 82, ik moet je mijn excuses aanbieden, ik denk dat ik een beetje een jaloerse reactie heb neergezet. Ik vind het nog steeds heel stom van mezelf dat ik niet anders gereageerd heb.. En blijkbaar zit het me nog steeds hoger dan ik dacht. (tis al 5 jaar geleden)
    Dus bij deze, sorry, en ik hoop dat je je rust snel weer vindt. Want dat is het moeilijkste van alles..
    Sterkte!

Share This Page