Zo ontzettend trots op mezelf!!

Discussie in 'De lounge' gestart door soovi, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    @ foxter. Dank je, ben echt blij dat je dat zegt. Voel me meteen een stuk beter.
    En het had bij mij ook heel anders af kunnen lopen hoor, het is niet alleen mijn reactie waardoor het wel goed is afgelopen. Die man had er natuurlijk ook heel anders op kunnen reageren. Dus probeer jezelf in ieder geval niks kwalijk te nemen.

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Echt weer een reactie voor jou he ;)

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    He Lotte hoe is het nu met je?

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    lees nu pas dit hele verhaal.

Hoop dat t naar omstandigheden goed met je gaat. Hoe is t afgelopen met die uitnodiging op facebook?

Respect voor hoe je je gedragen hebt, en hoe sterk je bent geweest, heel erg knap!

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik lees het ook net pas. Man wat eng! En je mag inderdaad trots op je zijn!

6. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Het gaat eigenlijk heel goed. Facebook verhaal was gelukkig helemaal niks, gewoon iemand die wanhopig op zoek is gegaan naar vrienden. Een vriendin van mij had precies dezelfde uitnodiging gehad.. Ben ik wel heel erg blij mee, want het is voor mij makkelijker om er mee om te gaan als het niet op mij persoonlijk gericht is.
    Ik heb nu al weer twee nachten alleen met mijn zoontje thuis geslapen en het gaat goed. Eerste nacht schrok ik wel van alle kleine geluidjes wakker, maar nu gaat het stukken beter.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik hoop dat ze die freak te pakken krijgen...

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Als je zo stoer bent om dit zo luid te schreeuwen, wees dan ook zo dapper om je eigen toe te lichten....

Ts, wat eng wat je hebt meegemaakt, brrrrrr.....

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meis,

Bah wat een nare vent!
    Erg goed van je dat je er zo kalm onder bent gebleven!

Maar ik snap iets niet..
    Je woont in een flat, dan moet X toch weten dat daar een vrouw woont, X moet weten dat jij je raam open had staan en de beveiliging eraf had en X moet dan toch eerder langs jouw huis zijn geweest anders kon X dit toch niet allemaal weten?
    Heb je al aan de buren, andere mensen gevraagd of ze een man hebben gezien die aan jouw geschetste profiel voldoet?

In iedere geval sterkte!

10. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ja, ik snap het ook niet. Nu is het wel zo dat er hier heel veel vrouwen alleen wonen. Ik studeer nog en deze flat maakt deel uit van een studentencomplex alleen is alleen onze flat geschikt voor bewoning met kinderen. Maar dan nog blijft het heel raar, overdag valt het heel erg op als je hier over de gallerij loopt terwijl je er niet thuis hoort. En je moest het echt van dichtbij bestuderen om te zien dat de beveiliging er af was.

Deel Deze Pagina