Lieve Randi,Gefeliciteerd!! Ik heb diep respect voor je!! en hoop dat je nog heel veel jaren bij je geliefden mag zijn!
Wow! Leuk zeg, kinderpsychologie! En interessant ook. Ik kan me voorstellen dat je het dan nu ook wel in de praktijk wilt brengen. Maar doe inderdaad maar rustig aan.
Hallo Randi, Moest vandaag aan je denken en vroeg me af hoe het met je gaat? Heb je al je gesprek met je baas gehad? Hoop dat je mag gaan doen wat je graag wilt! Liefs Jessy
@randi Hey meid, Ik schrik even van deze topic,krijg er echt kippenvel van. Ik wil je even graag zeggen dat ik je een top meissie vind en zooo sterk. Ook vind ik het fijn dat je de stap hebt gezet om met de psycholoog te gaan praten zo weet je tenminste dat je er hulp bij hebt om de dingen te kunnen regelen die je graag wil regelen. Ik wens je verder heel veel sterkte en en dikke knuffel van mij xxx
ik heb serieus kippenvel wat verschrikkelijk. had niet verwacht dat het zo snel was gegaan. waar heb je het gelezen?
Zie dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/210344-naam-mijn-allerliefste-mama.html Vreselijk dit....