bah ik baal van mn vent :(

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

haaiiiiiiii

moet even mn ei kwijt hoor....
    ik heb best erge Bekkeninstabiliteit, had ik al bij mn eerste maar nu is het nog een stuk erger. vandeweek schoot er ineens iets verkeerds toen ik opstond. ik kon echt helemaal niks meer, zenuw zat klem ofzo. half uur huilend op de bank gezeten, verstijfd. sindsdien is het dus drama. even boodschappen doen doet zo enorm veel pijn, kwam gister de AH bijna niet meer uit.

de moeder van mn vriend neemt nu veel van me over gelukkig, maar nu trekt mn vriend ineens zn eigen plan. athans gister.

Hij ging om half 10 even naar een vriend voetbal kijken. Prima, vind ik helemaal niet erg, maar heb hem gevraagd of ie niet dronken wil worden, ik ben EN 6 maanden zwanger, EN ben heel bang om nu snachts alleen met Sam te zijn, als het er weer zo inschiet lig ik straks naast de wc of kan ik niet meer bij Sam komen.

werd om half 2 al wakker van de herrie van de kroeg hier die leegliep, en poosje daarna werd Sam wakker, beetje huilerig. maar ik had echt veel last , durfde er niet in mn eentje naar toe.half 3 hoorde ik Sam weer, ik mn vriend smsen waar hij blijft, geen reactie, bellen, geen reactie, nog es bellen, geen reactie.... sam WEER wakker. ik heb hem maar even gelaten. half uur lateR!!!!!!!!!!!!! stuurt mn vriend pas terug dat ie t nu pas leest en naar huis komt.

Komt ie helemaal ladderzat binnen wandelen, zo naar bed. zeg ik; waarom kijk je niet even bij sam???? zegt ie met dubbele tong, waarom??????????????? SJEESUS... ik was zooo kwaad.
    vervolgens ligt ie met zn vreselijke bierlucht om hem heen lekker in mn gezicht te hijgen, vraag ik of hij om wil draaien, zegt ie niks, ik hem een flinke por geven, hij zegt gewoon niks terug.

kon wel janken op dat moment, helemaal niet vragen hoe het met mij ging ofzo

ik heb dus van half 2 snachts tot 5 uur smorgens wakker gelegen, van de pijn, herrie, sam en ook nog es een ladderzatte vriend. en Sam was alweer 7 uur wakker. ik zit hier nu helemaal kapot beneden met m.

wat vinden jullie? mag ik boos worden straks? of doen mn hormonen weer teveel :( ik weet t even niet meer, voel me beetje in de steek gelaten.

lucht in ieder geval op om het even hier kwijt te kunnen....

liefs Muis

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou het ook niet leuk hebben gevonden.
    Heeft hij wel door hoeveel last je er van hebt? of denkt hij dat je je aanstelt?
    Ik zou straks in iedergeval even met hem gaan praten.

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik zou het er straks rustig over hebben.
    Ik moest de laatste weken van m'n zwangerschap bedrust houden en na lang praten kreeg m'n vent eindelijk eens door dat ik niks meer kon.
    We hadden niemand die ons kon helpen dus moest hij zorgverlof opnemen maar voor dat hij dat door had hadden we ook een lang gesprek..
    Dus misschien iets mannelijks om niet door te hebben hoeveel pijn je hebt??

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Echt mannen zijn soms zoooooo onnadenkend en lomp!
    Als ik jou was zou ik enigzins mijn hormonen in bedwang houden en niet gelijk gaan schreeuwen enzo(wat mijn reactie zou zijn dus).
    Maar hem wel even heel erg duidelijk maken wat jij er van vind en hoeveel pijn je wel niet hebt!

Want kan me heel goed voorstellen dat je toch wel erg verdrietig hier om bent, zeker als je het van te voren al aangegeven hebt tegen hem.

O en heel vals, maar vertel t ook ff aan je schoonma, soms maakt een standje van moeders meer indruk bij de mannen;)

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.128
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou wel boos worden. Of je er wat mee opschiet is een tweede, maar oké. Jullie zijn SAMEN ouders van Sam. Jij kunt om een duidelijke reden nu even niet goed alleen voor hem zorgen en vraagt hem dus wat over te nemen. PErsoonlijk vind ik het schandalig dat hij dat niet doet.

Nu boos op hem worden, verandert natuurlijk niks meer aan vannacht. Maar misschien zorgt dat er wel voor dat bij hem de ogen opengaan en hij het niet nog een keer doet.

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja ga ook met m praten straks. en ik vertel echt ZO VAAK hoeveel pijn ik heb. heb deze week meerdere keren huilend ergens gestaan omdat ik niet verder kon of niet meer kon opstaan, waar hij bij was notabene. ik zeg elke keer dat ik echt enorm veel pijn heb en amper nog wat kan. de zorg voor mn zoontje kost me echt al mn energie.

en aan schoonmoeder vertellen hihi die wordt boos op m dat weet ik nu al. misschien wel goed idee.

nou 1 ding. ik haal m straks lekker uit bed. laat m echt niet heel de dag in zn bed liggen nu. had ie maar eerder moeten bedenken. dis al de 2e keer deze maand dat ie zat thuis komt. ik vind het gewoon ook niet meer kunnen nu.

met de laatste echo lag mn placenta ook nog es te laag. stel (jaja ik weet het allemaal stel, maar daar lig ik dus over te piekeren snachts) dat ik een bloeding zou krijgen nu, en hij is ladderzat. mijn moeder woont in friesland. moet ik zijn moeder uit bed bellen? dat soort dingen spoken nu door mn hoofd :( waar je allemaal wel niet over na denkt snachts :)

naja ik voel me in ieder geval nu al stuk beter door jullie lieve reacties, echt super fijn! I love dit forum :)

liefs Muis

7. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Hoi lieve muis.......

ik begrijp jouw frustratie's heel goed hoor...(heb ook erge last van BI gehad , nu gaat het beter).
    Maar ik heb ontdekt dat boos worden vaak niet helpt:D.
    Je kan beter zorgen dat je uiterlijk kalm lijkt en hem dan heel rustig uitleggen hoe dit voor jou voelde.
    Bij mij werkt dat in ieder geval. (ik speel op zijn gevoel).:p;)
    Ik heb gemerkt dat wanneer ik boos word mijn vriend in de verdediging schiet maar wanneer ik gewoon mijn gevoelens aan hem uitleg , bijvoorbeeld ik voelde me zo alleen gelaten en ik had pijn en jij was er ook nog eens niet;) en toen je ook niet op mijn sms reageerde maakte dat me boos.
    Dat mijn vriend er dan over gaat nadenken en dan ook eerder nadenkt de volgende keer...mocht er een volgende keer zijn, want ik zeg nu gewoon ik vind het niet prettig als je lang wegblijft....en hij doet het ook niet.
    Dus ik snap dat je boos bent maar ik denk dat je beter rustig met hem kan gaan zitten als zijn kater weg is8) en dan gewoon zeggen ik had je nodig en je was er niet....ik sms-te je maar je reageerde niet ...geef hem maar een beetje een schuldgevoel...en dan kijken hoe lief hij de rest van de dag tegen je doet;).
    Nou meid heel veel sterkte en probeer anders straks als meneer wakker is nog wat slaap in te halen dan voel je je vast ook een stuk beter.
    Liefs en dikke knuffel
    Helia.

Mop81 vindt dit leuk.
  8. muis26

muis26 Fanatiek lid

dank je :) wat lief al die reacties :) ik kalmeer al hihi stond op woesttttt net..... oh man ik wou hem echt slaan vannacht... maar gaat nu al wat beter..... al ben ik nog wel boos. zit ik weer de hele zondag met een brakke vent. eerste zondag deze maand dat we een keer niks hebben... (hij werkt zaterdags)

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ben in dat soort situaties ook altijd heel vals.
    Stuur onze oudste vroeg naar boven om papa te wekken.
    Ga lekker herrie maken als ie dan beneden is(hopend op een kater).

10. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ohhh ik herken het zo ik was 7 maanden zwanger, en mijn vriend had een bedrijfsuitje.
    ik had nog gevraagd drink niet te veel, je weet het nooit.
    meneer kwam binnen kreeg nog niet eens zijn schoenen uit, ben me toch een partij boos geworden.
    nu achteraf(4jaar later) moet ik er heel hard om lachen, als je m zag worstelen met zijn schoenen te lach wekkend gewoon.
    maar stel je voor dat er iets gebeurd, of ik moest naar het ziekenhuis.
    ik heb het m wel gezegd hij heeft ook echt zijn excuses aangeboden, en moet zeggen daarna heeft die eigelijk niet meer zoveel gedronken.
    ik denk dat hij op het bedrijfsuitje een beetje overgehaald werd door zijn collega's.

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nee dit zijn geen leuke dingen :( Vind wel dat je vriend rekening kan houden en dat het stijlloos is om ladderzat thuis te komen.

Wat ik alleen niet begrijp, dat je tegen hem zegt terwijl je weet dat hij ladderzat is, kijk je niet bij Sam? Gelukkig drinkt mijn man niet ,maar ik zou echt niet willen dat mijn ladderzatte kerel bij ons kind staat. Begrijp me niet verkeerd ,bedoel het niet als verwijt naar jou,maar in dronken toestand kunnen ze ook flink vallen bij over Sam heen vallen? Vind het een risico snap je?

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik vind je nog erg lief en begripvol hoor meid. Ik had mijn vent de volle laag gegeven straks, kan me voorstellen hoe erg je baalt. En dan idd al die pijn en hormonen, nee de mijne hoeft zoiets niet te doen. Die was trouwens altijd bereikbaar toen ik zwanger was en ging al helemaal geen nacht weg. Ik had ook veel bloedingen i.v.m de placenta en kon Liindsey amper nog tillen.

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Oja desnoods uit je je gevoel naar hem in briefvorm,kan hij als hij goed nuchter is nog een paar keer overlezen;)

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

nou kon ik er maar al om lachen , dat duurt nog even denk ik hihi.....

had echt een halfgare naar drank stinkende snurkende zak aardappelen naast me liggen vannacht, vroeg nog of ie alstjeblieft op de bank wou gaan liggen, zegt ie ,,, whaaaarooommmm?????????????????? vervolgens slaapt ie weer, ik nog een keer, HALLO? WIL JE ALSTJEBLIEFT OP DE BANK GAAN LIGGEN IK KAN NIET SLAPEN ZO? zegt ie weer alleen waarom??????????????? en vervolgens niks meer, oh man ik was een en al adrenaline.... kleine bub in de buik ook van slag, die was meteen ook klaar wakker :(

MANNEN... soms,... ohhhhhhh

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

nee dat is verkeerd over gekomen denk ik, ik wist het toen nog niet, hij liep meteen naar boven, dus ik vroeg waarom kijk je niet bij sam? (had dat in sms gezet) en toen hoorde ik dus aan zn stem dat ie zat was. maar toen ging ie al naar beneden.
    was ik ook niet blij mee, maar ik had zoveel pijn, hij ging alleen om het hoekje kijken en denk niet dat Sam van net 1 dat door heeft :)

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Phoe wat rot zeg!! Ik ken het niet maar wel van een vriendin van mij. Maar die vent vind ik met meer dingen heeeel erg raar...

Ik zou niet hysterisch worden, als mannen ergens allergisch voor zijn is het wel een hysterische vrouw;). Dan luisteren ze helemaal niet meer.
    Zou gewoon wat meerdere meiden hier zeggen doen, rustig met hem praten, misschien wel proberen schuldgevoel aan te praten hihi.
    Gelukkig ben je wat rustiger.
    Ik ken het hoor soms als ik boos ben op mn vriend kan ik hem ook wel een paar klappen verkopen (doe ik in mn hoofd ook hahaha) maar goed dat is dan weer beter niet te doen.
    Ben benieuwd hoe je vriend erop reageert!

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

haha ja ik blijf meestal ook wel rustig hoor, heb alleen gezegd vannacht dat ik het waardeloos vindt dat ie nietbereikbaar is en dat ik straks onder aan de trap lig en dat ik hem niet kan bereiken. dat kan nu gewoon niet meer, ik ben ook nog zwanger. dus dat ga ik hem straks enormmmmm , maar oh zo rustig hihi, duidelijk maken :)

18. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik zou ook echt woest zijn en heel erg verdrietig, wat denkt hij wel niet zeg! Nou denken veel mannen in het algemeen niet echt na, maar dit is wel het toppunt. :$

Eerst even afkoelen en dat het gesprek aangaan.. het is al gezegd.. speel maar lekker op z'n gevoel, zeg dat je heel erg teleurgesteld bent en gekwetst. Dat je dit niet van hem had verwacht, dat hij zoiets zou doen.. dat je je heel alleen voelde en bang was enz. enz.
    Nou als hij het dan nog niet snapt, dan weet ik het ook niet meer, dan zou ik geloof ik echt ontploffen.

Succes meid en sterkte met de pijn!
    Liefs Huismus

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah ik snap het hoor!! Maar sommige vrouwen gaan dan helemaal schreeuwen enzo en dan doet een man meestal zn oren dicht en willen ze meestal niks meer horen;)

20. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik zou maar niet uitvallen straks tegen hem daar schiet je bij mannen toch vaak niets mee op :)
    maar.. ik zou wel even duidelijk melden dat je er flink van baalt, niet te emo worden maar gewoon heel serieus blijven.
    daar pikken mannen vaak meer van op.
    maar ik heb hier ook een gruwelijke hekel aan, en dan pak ik het ook vaak verkeerd aan. maar het beste kan je het maar "zakelijk" aanpakken :)

Deel Deze Pagina