Tegen het einde van de middag kijkt mijn dochter vaak een filmpje op tv of een dvd tje. Na heeel veel keer k3, little people en het zandkasteel ben ik die wel een beetje zat aan het raken Vandaag hebben we lolliefanten gedownload en deze lijkt ze ook leuk te vinden. Hebben jullie nog leuke ideeen voor dvd`s/filmpjes voor een meisje van bijna 2 ?
Ja dat zijn een beetje de standaard filmpjes idd. Maar dacht mischien weet er iemand nog een hele leuke kinder dvd. Lolliefanten vond ze fantastisch vanavond. Ze zat er helemaal in.
Hier is het Tik Tak en Sesamstraat op dvd... Zweedse tv heeft niet zo heel veel leuks.. Maarre.. wat vindt ze van Pingu en de Teletubbies? Nijntje?
-Paz -Muis -Kikker -Dribbel -Mickey Mouse Clubhuis -Bambi (1 en 2) -Nijntje -Bobo En anders gewoon ff lekker struinen in de winkel..
nijntje de musical is hier favoriet ze kan er geen genoeg van krijgen .. verder heb ik de smurfen snorkels en my little pony´s ook gedownload en dit vind ze ook leuk ... sprookjes van de efteling kan je ook downloaden ook erg leuk voor de kids ..
Dora! Eva leert er ook best wel van. Als ik nu jammie jammie jammie jammie jammie jammie enz. zeg (de rugzak) zegt ze daarna: delicious (of iets wat erop lijkt ). Oké, heel onzinnig eigenlijk , maar zó grappig! Maar ze leert er echt wel wat woordjes van en ze vindt het vooral héél erg leuk.
Wij hebben een UPC box en als ik dan met het eten bezig ben dan staat hij altijd op de zender JIM JAM daar heb je heel veel leuke filmpjes als fifi enz.
Julia vind Dora ook erg leuk. Maar haar mama raakt dit een beetje zat. Erg he. Zij blijft het leuk vinden maar ik niet haha.
Hier wordt ook regelmatig gekeken naar wielen van de bus. En ja zandkasteel wordt er helemaal gek van op moment. En ja ik heb een meid maar cars vind ze helemaal geweldig. Ook af en toe bob de bouwer.
Elise is helemaal gek van de standaard filmpjes als Dora, Blues Clues Pieter post enz. Maar ze vind de disney (achige) films ook leuk. Madagascar 1 + 2 Monsters en Co kungfu panda, ze kijkt er allemaal graag naar!