ben bang

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ftje, Jan 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ftje

Ftje Lid

Jan 18, 2008
    34
    0
    0
    dit is in feite m'n 2de zwangerschap. 2,5 jaar geleden had ik een MK.
    ik ben nu gewoon bang dat er iets mis zal lopen...
    ik voel graag dat die pijn aan m'n buik zodat ik weet dat ik zwanger ben. maar dat gevoel neemt af. ook m'n borsten zijn minder gevoelig...
    en kga maar over een week naar de gyneacoloog. ik ben er soms echt niet gerust in. maar heb wel een beetje last van m'n darmen.

heeft nog iemand hetzelfde meegemaakt? dat de kwaaltjes een beetje verdwenen maar dat je nog zwanger was/bent?

2. Ftje

Ftje Lid

Jan 18, 2008
    34
    0
    0
    en eigenlijk hoef ik niet zoveel naar het toilet om te plassen. ik kom gewoon 1 à 2 keer wakker als ik slaap om te plassen maar overdag moet ik dus niet veel plassen. ben wel vreselijk moe.

3. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ohh, meisje. Ik begrijp heel goed hoe jij je voelt.
    Ik heb ook weinig kwaaltjes gehad, zeker in het begin.
    Het enige wat jij kan doen is wachten op de echo, ik denk niet dat een ander jou gerust kan stellen gezien je ervaring.

Heel veel sterkte!

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb me hele zwangerschap bijna nergens last van gehad, iets gevoelige borsten en aan het eind pas vaker plassen.
    kwaaltjes komen en gaan, nu zijn ze weg en morgen heb je ze bv weer.
    je kan op die kwaaltjes niet af gaan , daar moet je niet naar kijken.

5. Ftje

Ftje Lid

Jan 18, 2008
    34
    0
    0
    bedankt voor de steun!

ik had wel meer kwaaltjes in het begin nu een beet minder. voel me misselijk in momenten. ben heel lui... ja ik weet het, ik kan alleen maar afwachten.
    heb al een echo gehad aan 6 weken, het hartje klopte wel. maar je weet nooit hé. al hoop ik wel het beste!

6. Ftje

Ftje Lid

Jan 18, 2008
    34
    0
    0
    ja oké, dat heb ik ook al een beetje ondervonden, dat je de ene dag meer kwaaltjes hebt dan de andere dag. maar ik wil iedere dag op deze site of een andere site lezen over zwanger zijn en zo... om me gerust te stellen.

7. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je zo gaat denken maak je je zelf op een gegeven moment denk helemaal gek, er kan de hele zwangerschap nog van alles gebeuren zelfs tijdens de bevalling,
    je kan er beter van proberen te genieten en zeker niet alle enge verhalen gaan lezen.

8. Ftje

Ftje Lid

Jan 18, 2008
    34
    0
    0
    ja tis eigenlijk wel waar wat je zegt! ik moet meer aan het goede denken!

9. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    ja ik heb ook hetzelfde. om mij heen zie ik de laatste tijd zoveel mk dat ik nu ook bang ben. ik heb ook bijna geen symptonen, ja meer plassen en zo nu en dan gevoelige borsten. hoop dat er straks meer symptonen zijn. eng hé? ben blij als ik de eerste echo in handen heb. maar dat duurd nog wel even.

10. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Had ik ook, tot een week of 16 toen ik de baby ging voelen. Je kunt maar beter op je lijf vertrouwen, want als het echt niet goed is kan je het niet binnen houden, hoe rot dat ook klinkt...

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    ik kan mijn eigen voorstellen dat je je eigen ongerust maakt, maar probeer van je zwangerschap te genieten.
    Al die stress is ook niet goed voor je zwangerschap.
    Dus geniet er lekker van.

12. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Het hartje gehoord/zien knipperen op de echo is een positief teken.
    En kwaaltjes komen en gaan - ik ben niet misselijk geweest (slechts 2x wat flauw) en heb een zwangerschap gehad uit duizenden.

Wees blij dat het meevalt met die kwaaltjes enne... volgende week naar de gyn, dan ben je vast gerustgesteld. Ondertussen lekker rondsurfen hier en je NIET gek (laten) maken!

Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

13. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Bij de een gaan de kwaaltjes sneller weg dan bij de ander, je moet echt proberen ervan te genieten. Zo jammer als je dat niet doet. Je bent maar zoon korte tijd van je leven zwanger. Je weet nooit hoe het gaat, maar als het gewoon goed gaat, mis je wel een helehoop genieten! Doe je best he ;).

xxx

14. Ftje

Ftje Lid

Jan 18, 2008
    34
    0
    0
    bedankt voor de lieve woordjes iedereen! :eek: het doet me deugd om dat allemaal te lezen. ja ik ga ervan proberen te genieten en hopen op het beste! na 12 weken ga ik meer gerustgesteld zijn. groetjes!

Share This Page