Baaldag

Discussie in 'Miskraam' gestart door jojo222, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo222

jojo222 Lid

13 mrt 2011
    54
    0
    0
    Eindhoven
    Vandaag een beetje een rotdag. Te horen gekregen dan iemand in onze omgeving 3 maanden zwanger is...als alles goed was gegaan was ik dat nu ook ruim geweest. Toch even een klap terwijl ik had gedacht dat ik dat wel zou kunnen handelen.
    Vandaag dus even een baaldag...hebben jullie dat ook dat t bij iedereen in je omgeving het wel altijd meteen goed lijkt te gaan?
    Niet dat ik t ze niet gun, maarr vraag me wel af waarom bij mij dan niet!!!!!!!!!!??????:(:(:(

2. Babsb

Babsb Actief lid

29 okt 2008
    190
    0
    16
    heey Jojo,

ik ken dat gevoel heel erg goed.
    zelf 3 miskramen gehad en dan is het elke keer weer vervelend dat je weer hoord dat iemand anders weer zwanger is,
    vorige week een vriendin nog , relatie niet heel erg goed en wist dus ook niet goed wat ze er mee aan moest, nou dat moet je tegen mij gaan zeggen
    wij wachten al zolang en bij hun floept het er dan tussendoor

je gevoel is dus helemaal niet zo raar hoor, denk dat iedereen dat wel heeft,

liefs Babs

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Oh, heel herkenbaar hoor! Je wilt niet weten wat voor 'duistere' gedachtes ik dan af en toe heb. Heel herkenbaar dus en volgens mij ook heel menselijk, zolang je het de ander uiteindelijk wel gunt.

Liefs, Kweenie

4. Eriva

Eriva Niet meer actief

Echt heel herkenbaar, het lijkt wel alsof het iedereen in je omgeving wel lukt, of dat het bij hun wel goed gaat. Het is niet dat ik het hun niet gun, maar ik baal er zo van, vind het gewoon zo oneerlijk...

5. jojo222

jojo222 Lid

13 mrt 2011
    54
    0
    0
    Eindhoven
    @ Ria Ja inderdaad het is gewoon niet eerlijk.
    Wij hebben het afgelopen jaar zoveel mee gemaakt en nu was dit ons ook niet gegund. Je vraagt je dan af waarom dat zo is...maar ja we zullen gewoon maar geduld moeten hebben

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    OOO Meis dat gevoel heb ik nu ook heel sterk. Iedereen lijkt wel zw en hoor je alleen succes verhalen. Dan denk ik ook waarom weer bij mij en niet bij een ander, maar dan ook ik gun het niet een ander maar al helemaal niet mijzelf meer bah. Balen als een stekker he.

Hier gaat ook geen dag voorbij dat ik geen traantje laat

7. Catoo

Catoo Niet meer actief

Erg he. Heb er vandaag ook een baaldag te pakken. Deze maand vol goede moed begonnen en hard ons best gedaan, maar als ik heel eerlijk ben dan voel ik nog helemaal niks. Tegen beter weten in dan toch maar alvast een testje gedaan, vóór NOD. Negatief natuurlijk, had ik kunnen weten, maar toch een enorme dip hierdoor.

Ondertussen is inderdaad iedereen zwanger en hoor je overal waar je komt alleen maar babypraat. Onnozele opmerkingen van mensen die niet beter weten, maar me toch harder raken dan ik gedacht had :(. Bovendien lijkt de overgrote meerderheid dat zwanger is een 'ongelukje' te krijgen of er niet aan toe te zijn.

Bah! :( :(

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Herkenbaar, vlak na mijn tweede MK belde mijnn zwager op om te zeggen dat zij in verwachting waren van hun 2e. Zo vlak op hun eerste, en het lukte allemaal. Ik ging helemaal door het lint, en heb dat ook uitgesproken en gedeeld met mijn schoonzusje. Die was heel lief, en mijn hele schoonfamilie hield er ook rekening mee, erg lief allemaal. Spreek het ook uit hoor, ik heb soms ook van die verjaardagen met vrienden waar ze alleen maar beppen over zwangerschappen en kinderen, ne dan zit ik er met een MK en een MA en een andere vriendin met 5MK. Dan roep ik soms ook dat het wel even over wat anders mag gaan. iedereen heeft recht op zijn eigen geluk, maar iedereen heeft ook recht op zijn eigen verdriet en daar moet allebei ruimte voor zijn.

Succes met je baaldag, geef er lekker aantoe!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Herkenbaar, vooral als het gaat om meiden van wie de oudste jonger is dan Thirza en bij wie alles wel altijd goed gaat.
    Tijdens de zwangerscap van Thirza was ik 7 mnd kotsmisselijk, daarna BI, vervolgens was Thirza een huilbaby en speelden er allerlei niet ernstige, maar wel vervelende gezondheidsproblemen waardoor ze pas bij 23 maanden door ging slapen en ik door oververmoeidheid in de ziektewet raakte.
    Werd ik weer zwanger, voelde me goed, bleek dat een leeg vruchtzakje te zijn...
    Dus ja, ook hier af en toe een dip en het gevoel dat het bij anderen altijd wel goed gaat en hier dus niet zo geweldig, de afgelopen 2,5 jaar. Ik gun het mezelf onderhand heel erg, vind dat we nu wel eens goede tijden verdiend hebben en als het dan weer een ronde niet zo mag zijn, ben ik daar niet altijd even vrolijk onder nee... :(

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ik herken het ook hoor! Net zoals iedereen die een mk heeft gehad gok ik zo! Bij mij lopen er gewoon 2 mensen exact gelijk met mij op.. en die durfden ons niet te vertellen dat ze zwanger waren omdat ik op mijn mk wachtte.. ben er dus via via achter gekomen! Heb ze wel even de waarheid gezegd maar ben ook erg blij voor ze. Maar ik weet nual dat ik aankomende maanden het moeilijk vind om ze te zien want hun groeien natuurlijk door en gaan met van alles aan de slag zoals de babykamer enz.. en de bevalmaand.. daar wil ik nog niet aan denken, heb ze wel vast vertelt dat ze het me niet kwalijk moeten nemen als ik soms vreemd reageer en ik wellicht niet direct op kwaamvisite ga komen. Dat ze dat goed moesten onthouden dat dat dan niet aan hun ligt maar aan mijn verdriet en het confronterende eraan voor ons.

11. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Ook ik herken dit heel goed.
    2 collega's waren tegelijk zwanger met mij. Beide net bevallen van een tweeling en een dochter. Bij mij ging het mis na een aantal weken.
    Mijn collega's hebben het bekent gemaakt na 12 weken, dit is wat ik ook wou. Pijnlijk was het toen ze er achter kwamen dat ze tegelijk zwanger waren en allemaal leuke dingen gingen plannen. Ook het zien van de echo's was voor mij een pijnlijke ervaring ondank dat ik het heel fijn vond voor ze. Achteraf heb ik het ze wel verteld en zij vonden het heel vervelend voor me. Als ze dit hadden geweten hadden ze meer rekenschap met me gehouden. Ik neem het ze ook niet kwalijk.
    Nu is een vriendin van mij "bewust" zwanger, 22 weken. Het meisje heeft geen opleiding gevolgd, geen werk een schuld van meer dan 2000 euro maar wel een gezonde zwangerschap. Ondanks dat zij haar zaken niet goed voor mekaar heeft, ben ik zo jaloers op haar.

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Oeh, HEEL herkenbaar. Een ex-collega heeft een kindje dat een jaar jonger is dan mijn meisje...en is weer zwanger! Een oud-vriendin heeft een kindje dat ruim een half jaar jonger is ....zwanger... Need I go on? Grrrrrrrr, ik kan het niet hebben!!!

Lekker spui-topic hihi

Deel Deze Pagina