Jeeeeej wat een goed nieuws! wij worden papa en mama! Er staat voor vandaag een afspraak gepland bij de huisarts omdat mijn cyclus sinds het stoppen met de pil (14 maanden geleden) een rommeltje is. Was het zo zat dus een afspraak gepland. Inmiddels was ik alweer 3 weken overtijd maar omdat mijn cyclus zo raar loopt niets achter gezocht. Vanmorgen toen ik opstond dacht ik bij mezelf "laat ik nou even een test doen zodat ik tegen de huisarts met 100% zekerheid kan zeggen, ik ben niet zwanger" Nou je raad het al, Ik ben dus WEL zwanger!!!! dus de afspraak van vanmiddag laten we staan maar kom nu met een andere reden, om te zeggen dat ik zwanger ben 3 tests gedaan net en 1 van Clearblue en die geeft aan 2-3 weken zwanger. SUPER BLIJ!!!
Gefeliciteerd! Ik heb ook van de week positief getest. Vandaag ook nog, ook 2-3 weken. Beetje dezelfde periode. leuk hoor! Geniet ervan.
Gefeliciteerd allemaal ! Ben ook zo blij dat we mama en papa mogen worden..nu al heel bijzonder we kijken erg uit naar elke periode ! Geniet ervan dames
Felicitaties aan alle zwangeren!! Ik zelf ben er ook vorige week (op mn verjaardag) achter gekomen dat ik zwanger ben!