Wat heerlijk voor je!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!! Wooohoooo!!!!!! Kijkt maar in mijn onderschrift, been there, done that! Ons kindje is nu twee jaar en een heerlijke peuter (ik ben destijds ook bij de 5e iui zwanger geraakt, en op een paar dagen na zijn we er toen 3 jaar mee bezig geweest in de mmm) een echt wonderkindje! En nu bezig voor een tweede wonder, ook weer middels iui (en een stuk beter te behappen dan destijds!). (...als ik je een paar tips mag geven: Allereerst natuurlijk geniet van je zwangerschap! Het is zo een mooi avontuur! En neem de komende periode ook wat tijd om de moeilijke momenten van je mmm-periode bewust achter je te laten. Dat is nu geweest...gek heh...ineens sta je aan de andere kant van de berg, die zo zwaar was om te beklimmen! WOW!)
Bedankt Hondagirl, hopelijk hoef jij minder geduld te hebben Leentje, jij ook gefeliciteerd! Al over de helft! Geniet er van! Barbara, bedankt, jij ook gefeliciteerd met je 2 meisjes
Dank je Noid, succes met de laatste maand Dank je Kacheltje, hoop voor jou dat er ook gauw een broertje of zusje bij komt!
Bedankt Dniese! Nog even mijn CB test van gister showen gister ook de bloeduitslag gehad van het ziekenhuis, die zag er heel goed uit! 4 dec. echo!
Wat geef jij mij een ONGELOOFLIJKE glimlach op mn gezicht zo vanaf de pc....wat is dit gaaf om te lezen van iemand die er zo naar verlangt zoals jij!!! Oprecht van harte gefeliciteerd en geniet dubbel van alle zwangerschapskwaaltjes
Gefeliciteerd meid, eindelijk is jullie geduld beloond! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.