wel aan het dalen maar niet aan het indalen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mamajuf, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    vandaag zijn we weer bij de verloskundige geweest. Onze uk is wel al aan het dalen maar is nog niet ingedaald.

Ik weet niet wat dit precies betekend. Kan dit betekenen dat onze uk later geboren wordt of maakt het niets uit ?

We zijn u precies 36 weken zwanger en onze uk wordt op 24 dec. verwacht.

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ mamajuf: je hoord het wel vaker dat er kindjes (ook 1e kindjes) niet indalen.
    Kan best zijn dat dit bij jou nog gebeurd.. zo niet dan kijken ze geloof ik hoe ruim je bekken zijn.
    Als dit verder ruim genoeg is dan kun je gewoon bevallen en zal je kleine indalen tijdens de bevalling.
    Het heeft niets te maken met of je later zal gaan bevallen.
    Wel moet je er rekening mee houden dat als je kleine niet is ingedaald en je vliezen breken dat je dan gaat liggen en de vk belt.
    Dit omdat de navelstreng kan uitzakken en dan om het nekje van de kleine kan gaan zitten.

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat betreft de datum van bevallen maakt het idd helemaal niets uit, behalfe dat je moet gaan liggen als de vliezen breken..
    Bij mij was de kleine ook eerst een stukje aan het dalen en was een week later pas ingedaald maar nog los in het bekken, die week erna volledig ingedaalt en vast in het bekken ;)
    Maar er zijn idd ook beebjes die pas indalen tijdens de weeen..

4. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Die van ons is ook nog lang niet aan het dalen, laat staan indalen. Volgens de vk was het geen enkel probleem en lost zich dat vanzelf op vlak voor de bevalling.

Deel Deze Pagina