Zwanger van een derde kindje

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door mijn meiden, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn meiden

14 dec 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al moeder van 2 dochters van 6 en 4 jaar. Van mijn meiden ben ik met een beetje hulp van clomid zwanger geworden. Omdat er toen was geconstateerd dat ik PCOS heb. Zodra ik stop met de pil stopt ook mijn menstruatie. Maar op de kralenketting aan Follikels na, heb ik verder geen van de symptomen van pcos. Na twee prachtige dochter hebben we besloten om toch nog voor een derde kindje te gaan. Ik ben 36 dus als we nog willen moeten we het nu doen, omdat we gen idee hebben hoe lang het duurt voordat ik weer zwanger ben. Dus weer naar het zh. Nu een andere gyn en die vertelde mij dat ik helemaal geen pcos heb. Maar trage hypofyse. Daardoor denkt mijn lichaam dat ik in de overgang ben. Ik kwam in aanmerking voor een hormoonpomp, die zou mijn cyclus overnemen. De dag dat ik de pomp zou krijgen kreeg ik nog een echo om uit te sluiten dat ik niet zwanger ben. Uit die echo bleek dat ik helemaal geen trage hypofyse heb, en dat ze niet die pomp zouden plaatsen omdat ik dan over gestimuleerd zou worden. Ik heb toen weer om Clomid gevraagd omdat dat eerder ook heeft geholpen. Dat heb ik gekregen. En ik was gewoon de eerste maand zwanger!! Echt zo onwerkelijk. En weer zo bijzonder. Inmiddels ben ik 10 weken zwanger en hebben we het de meisjes verteld omdat ik bang was dat ze anders op zouden vangen dat ik zwanger ben, en dat zou ik jammer vinden. Dus we hebben er echt een momentje van gemaakt. Ze reageerde allebei super enthousiast. Dus nu zijn we met z'n vieren aan het genieten van het feit dat we straks met vijf zijn!

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Onwijs gefeliciteerd!

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Leuk is dat.
    Gefeliciteerd.
    Hier waren broer en zus destijds 6 en 8 jaar toen we het vertelden en was ook zo ontzettend leuk.
    Ze maken het heel bewust mee.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gefeliciteerd!

5. mijn meiden

14 dec 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor de felicitaties. Ja heel leuk dat de kinderen het nu heel bewust mee kunnen maken. De jongste is er heel erg mee bezig. Mam mag je wel kinderchampagne? Oh ik zie dat de baby wel gegroeid is, wan tje buik is al een stukje dikker. En als ze naar bed gaat geeft ze mijn buik ook een kus. De oudst is er wel wat minder mee bezig. Zij is meer bezig met "straks als de baby er is".

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gefeliciteerd, wat leuk!

Deel Deze Pagina