@Avda, verder geen kwaaltjes waar ik heel veel last van heb. Dat beroerd voelen is echt heel naar, nooit gedacht dat ik ook nog s over kwaaltjes zou mopperen, ik dacht bij anderen altijd 'wees blij dat je zwanger bent' Bij mij zaten er 11 dagen tussen bellen en echo. Ik heb een vroege echo gekregen wegens een eileider die niet toegankelijk leek op de hsg. Anders was het gewoon met 9 wkn geweest. Nu krijg ik met 9 wkn weer, en die is al over 16 dagen.
@saar, lekker dat ze dadelijk weer een echo hebt!! Ik heb zojuist gebeld. Toch een dagje eerder Kon me niet bedwingen. Heb 30-12 de eerste echo!! Spannend! Kan nu al niet wachten
ooooh meiden!!! ik zit te springen achter mn pc!!! Saar en Avda!! allebei zwanger! Eindelijk na zo lang wachten! ben blij voor jullie!
@skye81: als je dat maar weet!! @ weegbree: ja EINDELIJK he en ook allebei zo dicht op elkaar! Hoe is het verder met jou? En met je twee boefjes? xxx
@ Weegbree, dankje! We hebben er idd lang genoeg op gewacht . Ik vond het ook zo grappig om Avda's bericht hier te zien staan!
Super fijn voor jullie dames! op naar een fijne zwangerschap en op naar wolken van baby's!!! Bij ons gaat het super met de boeffies. ik zal een nieuwe foto op mn profiel zetten, kunnen jullie ff spieken
Joehoeeeeeeee AVDA en SAAR! Ik ben nooit meer online maar werd ff getipt door weegbree Meiden wat geweldig!!!!! Bikkels , doorzetters!!! Eindelijk jullie engelengeduld beloond! <3 zo happy voor jullie! Avda cryos zijn bikkels... Ons meiske was ook mijn (laatste) cryo! Die hebben het invriezen al overleefd, daarna het ontdooien! En nu lekker nog 9mnd in de buik! Super super super! Geniet geniet meiden! X
@ Bbibi, zo leuk dat jullie ons komen feliciteren! Word er emotioneel van (hormonen ). Was al benieuwd of jij en Weegbree nog contact hadden. Hoe gaat het met jouw meisje? Bij mij was het trouwens ook een cryo. Cryo's rule haha
Aaaaaaaah wat goed Saar!!!! Cryo power idd bikkels zijn het !!!! Ben echt zoooo blij voor je! Ik wist het ik wist het...'zei het toen al tegen je he! Ik wist gewoon echt dat je zwanger zou raken! Ben echt heel heel blij voor je! En ook al een goede echo zag ik super <3 Hier gaat redelijk. Helaas heel veel (heftige) gezondheidsproblemen. Dus heb het wel zwaar en zeker met een klein kind thuis. Maar gelukkig doet ze het super! Onwijs vrolijk ondeugend kind en zoooo lief <3 echt genieten ... Dat gun ik jou en avda ook zoooooo erg! Ben echt mega mega blij voor jullie !!!! Hou je me af en toe op de hoogte ?
@ Weegbree, wij hebben nu twee hele mooie echo's gehad. Ook nu twee keer het hartje gezien en gehoord. Dat is echt ongelofelijk mooi! Niet te beschrijven. Moet wel zeggen dat ik nog steeds last heb van bloedverlies. Volgens de gynaecoloog moet ik me daar geen zorgen om maken. Maar diep van binnen doe ik dat wel. Het maakt me gewoon onzeker. Morgen heb ik de intake bij de verloskundige. Hopelijk kan zij me weer wat geruststellen.. Hoe is het met jouw boefjes? Liefs xx
Fantastisch meid!!!! super fijn om te horen. ik had bij onze zoon ook bloedverlies tussen week 7 en 16, echt heel naar en stom en onzeker wordt je ervan! dus snap je wel! met de boefjes gaat het heel goed, groeien en ontwikkelen zich goed. vooral onze dochter een heerlijke knuffel en kletskous. succes morgen, laat je het even weten?